چرا جوان آمریکایی ها تنها هستند

یک دلیل وجود دارد اصطلاح “فیزیکی فاصله” استفاده شده است بسیار طول بیماری همه گیر کوروناویروس: اگر آن را دقیق تر شرح آنچه کارشناسان بهداشت عمومی در حال تلاش برای رسیدن به نسبت “اجتماعی فاصله” آن نتواند به تصرف خود در از دست دادن است که بسیاری از ما احساس می کنید به عنوان یک نتیجه مستقیم از جدا شدن از سایر افراد است.

جوان آمریکایی ها ممکن است غریب از همه. به عنوان یک شناختی دانشمند و دانشگاه, رئیس جمهور, من نگران هستم که در مورد.

تنهایی شده است یک مشکل رو به رشد برای چندین دهه با برخی از برآورد که 61 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده آن را احساس کنید—و آن را تنها بدتر ساخته شده توسط COVID-19 مستند. بیش از چهار ماه گذشته مورد نیاز است که ما جدا کردن خودمان را هر زمان که ممکن است جسارت خارج از خانه ما تنها برای ملزومات و حفظ شش پا حداقل فاصله از خریداران همکار و یا ورزشکاران تا خسته کننده است—حتی دردناک است. در حالی که به خودمان کمک می کند تا جلوگیری از coronavirus’ گسترش در انسان ها موجودات اجتماعی و انزوای طولانی مدت طول می کشد تلفات در سلامت روان ما.

BBC تنهایی آزمایش در مقیاس بزرگ جهانی مطالعه که به تازگی منتشر شده آن بسیار پیش بینی نتایج آشکار است که گزارش خود تنهایی است که بالاترین در میان افراد جوان و کسانی که در “فردگرا” جوامع است.

و این تنهایی دیده می شود در مغز است. یک مطالعه نشان داد که زمانی که موش های اجتماعی موجود مانند ما مجبور به زندگی در قفس توسط خود آن را تغییر مغز خود را’ پایه معماری و باعث می شود سلول های عصبی به کوچک شدن. بیشتر مطالعه اخیر از چه اجتماعی فاصله در طول همه گیر انجام شده است به انسان شناسایی کرده اند که شالوده های عصبی مرتبط با جداسازی شبیه به کسانی که از گرسنگی فیزیکی: به شما می گویند که “گرسنه برای تماس با ما” نیست و دور از واقعیت از آنچه اتفاق می افتد در بدن خود را در neurobiological نظر.

تنهایی—بسیار شبیه به گرسنگی یا تشنگی—سیگنال است که ما فاقد چیزی است. طولانی انزوای اجتماعی می تواند حتی منجر به بیماری های قلبی و سکته مغزی یا مرگ زودرس می شود.

واضح است که ما انسان ها نیاز به حداقل چند عمیق و معنی دار روابط برای حفظ سلامت روانی خوب و نگه داشتن تنهایی در خلیج. اما چگونه بسیاری از ؟ و چه مراحل را به ما وجود دارد ؟

در 1990s, انگلیسی, انسان شناس رابین دانبار پس از کشف ارتباط بین پستانداران’ اندازه مغز و گروههای اجتماعی آنها شکل گرفته به این نتیجه رسیدند که انسان ها باید از این قدرت برای حفظ حدود پنج روابط نزدیک ،

بسیاری از ما سقوط محزون می خوانی کوتاه از این تعداد متاسفانه. آمریکایی متوسط تعداد نزدیک خواص (افراد با آنها ما می توانیم بحث در مورد مسائل مهم بوده است کاهش. بزرگسالان در ایالات متحده تا به حال سه خواص در سال 1985 در مقایسه با فقط دو در سال 2004. و حدود یک در چهار آمریکایی گزارش دادند که هیچ, از خواص در سال 2004—تقریبا سه برابر افزایش از سال 1985.

داده های اخیر نشان می دهد که یکی در پنج millennials هیچ در تمام. و یک بررسی منتشر شده در سال 2020 یافت که 71 درصد از نسل وای و تقریبا 79 درصد از Gen Z پاسخ دهندگان گزارش احساس تنهایی—a به طور قابل توجهی نسبت بیشتری نسبت به دیگر نسل ها.

دوستی عمیق در حال تبدیل شدن نادر به ویژه در میان جوانان.

اما ما می تواند در پرورش و حفظ روابط است. در اینجا برخی از مختصر مراحل می تواند ما را در این جبهه:

نگه داشتن ذهن باز. آن را آسان به طور خودکار رد کردن کسی که به عنوان یک دوست به دلیل فاصله سنی واگرا دیدگاه سیاسی یا سلیقه های مختلف در کتاب و فیلم و یا موسیقی است. توقف. به هر کس یک فرصت است. حتی یکی از منافع مشترک می تواند در خدمت به عنوان یک خیابان به فرد دیگری دنیای درونی و ایجاد پایه و اساس یک ارتباط نزدیک تر.

دوست شما می خواهم به. بله گفتن به دعوت, شود, قابل اعتماد, پاسخ به, متن نامه های الکترونیکی و پیام های صوتی را به موقع. در نظر داوطلبانه وقت خود را برای شایسته باعث خواهد شد که موقعیت شما را برای کمک به دیگران که ممکن است همچنین مبارزه با تنهایی. ارائه ابزاری و عاطفی حمایت و به دوستان خود توجه کامل خود را. جشن دستاوردهای خود. به یاد داشته باشید تولد خود و دیگر رویدادهای مهم. گوش دادن به مشکلات خود و ارائه یک شانه برای گریه در زمانی که مورد نیاز است.

خود را آسیب پذیر می شود و اولین بار برای نشان دادن اعتماد. به اشتراک گذاری شخصی چیزی در مورد خودتان و شجاع به اندازه کافی برای گسترش اول دعوت به یک رویداد اجتماعی یا تفرج (می دانید که شما ممکن است خودداری کنید درست مثل زمانی که به دنبال یک رابطه عاشقانه).

مهربان باش با خودتان است. انتظار می رود به چند اشتباه هنگامی که در تلاش برای ایجاد دوستی های جدید. مهم نیست چقدر سخت شما سعی می کنید شما در نهایت می گویند و یا انجام چیزی اشتباه. نگه داشتن آن در ذهن می تواند کمک به شما برای جلوگیری از خود را بدترین منتقد. سعی کنید به عنوان درک خود را اشتباه به عنوان شما را از دیگران جزئی از اشتباهات. در صورت لزوم عذرخواهی می کنیم. پس از آن حرکت می کند. کمی دلسوزی را به کل فرایند را آسان تر به خصوص در هنگام جوانه زدن دوستی fizzles (شما نمی خواهد هر کس فنجان چای و خوب است).

ارتباط با افراد دیگر به ما کمک کند رشد به عنوان انسان و به صورت تسمه و فلش از زندگی روزانه است. هیچ کس نیاز به احساس به طور کامل جدا شده—حتی زمانی که ما از نظر جسمی فاصله. مراحلی وجود دارد ما می توانیم به فرم (یا کشت), از اوراق قرضه یا تقریبا.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de