به احساس بهتر به جای نشستن با خواب و یا نور فعالیت

در تحقیقات جدید جایگزین دوره های طولانی نشستن با خواب همراه بود با کاهش استرس و خلق و خوی بهتر و کاهش شاخص توده بدن است.

علاوه بر جایگزین کردن نور فعالیت فیزیکی همراه بود با بهبود خلق و خو و کاهش BMI در سراسر سال آینده نشان می دهد.

نور فعالیت می تواند شامل راه رفتن در اطراف دفتر خانه خود را در حالی که صحبت کردن در تلفن و یا ایستاده در حالی که آماده شدن شام می گوید منجر نویسنده یعقوب مایر استادیار حرکت شناسی در دانشگاه ایالتی آیووا.

“مردم ممکن است فکر می کنم حتی در مورد برخی از این فعالیت ها به عنوان فعالیت بدنی” مایر می گوید. “نور فعالیت های بسیار پایین تر است شدت از رفتن به ورزشگاه و یا راه رفتن به کار می کنند اما در نظر گرفتن این مراحل را برای شکستن دوره های طولانی نشستن ممکن است تاثیر داشته باشد.”

مایر و همکاران با استفاده از داده های جمع آوری شده به عنوان بخشی از انرژی تعادل مطالعه در دانشگاه کارولینای جنوبی است. به مدت 10 روز شرکت کنندگان در مطالعه در محدوده سنی 21 تا 35 تن بازوبند که دنبال انرژی خود را هزینه. مایر, مدیر تندرستی و ورزش آزمایشگاه در ایالت آیووا می گوید: داده های محققان اجازه عینی به اندازه خواب و فعالیت بدنی و تحرک زمان به جای تکیه بر خود گزارش.

علاوه بر مزایای خواب و نور فعالیت بدنی محققان دریافتند متوسط تا شدید فعالیت های مرتبط با کاهش چربی بدن و BMI. با توجه به اثرات منفی سلامت طولانی مدت بیحرکت زمان مایر می گوید: این یافته ها ممکن است مردم را تشویق به ایجاد تغییرات کوچک است که پایدار است.

“ممکن است آن را آسان تر برای مردم را به تغییر رفتار خود را اگر آنها احساس می کنید آن را شدنی نیست و نیاز به یک تغییر عمده,” مایر می گوید. “جایگزینی بیحرکت زمان با کارهای خانه و یا نور دیگر فعالیت های چیزی است که آنها ممکن است قادر به انجام بیشتر به طور مداوم از رفتن برای یک ساعت دراز مدت است.”

بیشتر خواب است و دیگری نسبتا ساده تغییر را. به جای ماندن تا دیر تماشای تلویزیون از رفتن به رختخواب قبل از آن و گرفتن در یک زمان سازگار فراهم می کند مزایای متعدد و اجازه می دهد تا بدن خود را برای بازیابی مایر می گوید. در خواب نیز منحصر به فرد است که در آن زمان شما هنوز درگیر شدن در دیگر برنامه به طور بالقوه مشکل ساز رفتارهای مانند خوردن مواد غذایی آشغال در حالی که نشستن در مقابل یک صفحه نمایش.

ساخت این تغییرات ظریف همراه بود با بهتر شدن خلق و خوی فعلی اما نور فعالیت بدنی همچنین ارائه مزایای به یک سال نشان می دهد. در حالی که تحقیقات انجام شد و قبل از COVID-19 گیر مایر می گوید: نتایج به موقع با توجه به رشد بهداشت روانی و نگرانی در طول این زمان از فاصله فیزیکی.

“با همه چیز اتفاق می افتد در حال حاضر این است که یک چیز ما می تواند به کنترل و یا مدیریت و دارای پتانسیل برای کمک به سلامت روان ما” مایر می گوید.

به عنوان متحده شروع به سهولت اقامت در خانه محدودیت مایر است که به دنبال تغییر در فعالیت بدنی و نشستن در زمان با به طور بالقوه نتایج جالب برای کسانی که به طور منظم کار می کرد قبل از همه گیر. داده های اولیه از یک مطالعه جداگانه نشان می دهد 32 درصد کاهش فعالیت فیزیکی است. سوال او و همکارانش امیدوارم که به پاسخ این است که چگونه تغییرات در حال حاضر در فعالیت های تعامل با سلامت روان و چگونه رفتار ما ادامه خواهد داد به تغییر در طول زمان.

این تحقیق به نظر می رسد در مجله آمریکایی طب پیشگیری.

اضافی از محققان غربی اورگان دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه و رحمت کودکان بیمارستان در شهر کانزاس دانشگاه وست ویرجینیا و دانشگاه کارولینای جنوبی کمک به تحقیقات.

منبع: دانشگاه ایالتی آیووا

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>