برای جلوگیری از وسوسه غذایی, صحبت کردن با خودتان را در سوم شخص

ثابت وسوسه خوشمزه غذاهای سرشار از کالری و چربی می تواند آن را دشوار برای غذا خوردن سالم. صحبت کردن با خودتان را در سوم شخص ممکن است به کمک یک مطالعه جدید نشان می دهد.

محققان می گویند یک تکنیک شناخته شده به عنوان “فاصله صحبت کردن با خود” که اشاره به یک گفت و گو داخلی با استفاده از یک نام و یا غیر اول شخص ضمایر مانند “شما او یا او” با این نسخهها کار به طور موثر برای ساخت انتخاب های غذایی سالم.

“تأمل در یک تصمیم گیری با استفاده از یک نام ممکن است افزایش توانایی فرد در به دنبال از طریق با اهداف خود که اغلب می تواند تضعیف قوی موقعیتی lures (مانند غذاهای وسوسه انگیز) می گوید:” منجر نویسنده سلینا فورمن سابق دانشگاه میشیگان و محقق در حال حاضر دانشجوی دکتری در دانشگاه مینه سوتا است.

فورمن و دانشگاه میشیگان محققان اتان Kross و اشلی Gearhardt یافت که روانی فاصله شیفت مردم تمرکز بسیار برانگیختن ویژگی های یک محرک را به کنترل خود آسان تر است.

برای مثال یک تکه از شکلات و کیک می تواند نگاه های خوشمزه اما فاصله چشم انداز ممکن است به شما کمک کند توجه به ویژگی های انتزاعی مربوط به اهداف سلامت مانند کیک بالا-کالری.

در این مطالعه افراد جوان فاش اگر آنها در حال حاضر رژیم غذایی و یا تلاش برای از دست دادن وزن است. محققان به صورت تصادفی آنها را به تماشای دو دقیقه تصویری مرتبط با سلامت تبلیغات است که تاکید بر غذا خوردن سالم و ورزش (آموزش تصویری) و یا صفحه اصلی بهبود (persian) تبلیغات (کنترل تصویری).

پس از تماشای این ویدئو شرکت کنندگان انتخاب بین سالم و ناسالم مواد غذایی بر روی صفحه نمایش کامپیوتر. برای هر جفت از غذاهای محققان گفت: شرکت کنندگان به استفاده از اول شخص صحبت با خود (“چه می خواهید؟”) یا فاصله خود بحث (“[نام] شما چه می خواهید؟”) در یک counterbalanced سفارش.

در میان یافته ها:

  • افراد رژیمی که بازدید بهداشتی تصویری را انتخاب کرد کمتر غذاهای ناسالم زمانی که آنها با استفاده از فاصله خود صحبت می کنید از زمانی که آنها با استفاده از اول شخص خود صحبت کنید.
  • فاصله صحبت کردن چراغ های غیر رژیمی برای ایجاد انتخاب های غذایی سالم بدون در نظر گرفتن تصویری بازدید.

پس از ارزان و در دسترس غذاهای خوشمزه به طور منظم به مقابله با ما را آسان به پیاده سازی کنترل خود استراتژی در هنگام مواجهه با این مواد غذایی وسوسه شانس بهتری برای بهبود انتخاب رژیم غذایی می گوید Kross, یک استاد روانشناسی.

ساخت تغییرات جزئی در خوردن می تواند تفاوت در زندگی مردم است, محققان می گویند.

“ما نمی دانیم که حتی کاهش مصرف کالری توسط چند صد کالری در روز می تواند مهم برای جلوگیری از ناسالم افزایش وزن و کاهش وزن” می گوید Gearhardt استادیار روانشناسی.

“ما نیاز به انجام مطالعات بیشتر در آینده در مورد تاثیر فاصله صحبت کردن با خود واقعی مصرف کالری اما حتی پیشرفت های کوچک می تواند منجر به بزرگ بهداشت عمومی سود در طول زمان است.”

منبع: دانشگاه میشیگان

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de