وجود دارد ‘ هیچ ‘یکی از اندازه متناسب با تمام راه برای کنار آمدن با استرس در حال حاضر

آن را قطعا ممکن است برای مقابله در قبل ، حین و پس از حوادث استرس. بسیاری از تحقیقات بر روی استرس متمرکز شده که چگونه ما پاسخ پس از یک رویداد رخ داده است. اما ما می دانیم که ویژگی های برخی از افراد است که ممکن است آنها را به پاسخ بیشتر منفی یا بیشتر resiliently به استرس است. برای مثال افرادی که عصبی است که یک صفت شخصیتی مشخص و ثابت افزايش سطح خلق منفی تمایل به پاسخ بیشتر منفی به استرس است.

اما علاوه بر ویژگی های شخصیتی—که نسبتا با ثبات است و همچنین پویا جزء برای مقابله با استرس است. به طور خاص راه است که ما ارزیابی و یا فکر می کنم در مورد چیزی استرس زا بستگی به نوع و شدت استرس. مقابله با این نسخهها کار بهترین زمانی که تلاش های ما برای مقابله با عوامل استرس زای مطابقت با خواسته های از وضعیت و منابع ما در دسترس برای مقابله با آنها.

برخی از کار های اخیر در آزمایشگاه با تمرکز بر ایده های مقابله با استرس قبل از اینکه چیزی استرس زا اتفاق می افتد. این نوع از فعال مقابله است در آینده گرا و به طور معمول شامل تعیین هدف و همچنین برنامه ریزی برای عوارض جانبی و صرف منابع به آنها جلوگیری و یا کاهش تاثیر آنها.

فعال مقابله را کاهش می دهد احتمال از تجربه آینده عوامل استرس زا است. این بدان معناست که افرادی که بیشتر فعال مقابله تمایل به برخورد کمتر استرس زا تجربیات خود را به دلیل مقابله با تلاش کمک به آنها را جلوگیری از عوامل استرس زا است. وجود دارد هر دو اجزای شناختی (به عنوان مثال فکر کردن در مورد برنامه) را به عنوان به خوبی به عنوان اجزای رفتاری (به عنوان مثال تخصیص منابع).

افرادی که در تعامل فعال مقابله به احتمال زیاد به توافق با اظهارات مانند: “من سعی کنید به مراقبت از مشکلات کمی قبل از تبدیل شدن آنها به مشکلات بزرگ;” “من آماده برای عوارض جانبی;” “به جای صرف هر صد من, من می خواهم به صرفه جویی در یک روز بارانی;” “من می خواهم برای برنامه ریزی” و “من مایل به صرف زمان و انرژی و یا پول در حال حاضر به صرفه جویی در مقدار بیشتری از زمان و انرژی و یا بعد از آن.”

به طور کلی فعال مقابله است که در ارتباط با بسیاری از نتایج مثبت مانند سطوح بالاتری از کیفیت زندگی کمتر علائم PTSD کاهش سطح استرس و کاهش سطح افسردگی.

و همه ما می دانیم که برخی از استرس می تواند برای مدت زمان طولانی پس از آن مهم است به فکر می کنم در مورد راه هایی برای کنار آمدن و افزایش انعطاف پذیری در طول استرس است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>