باید شما خودتان را غرق در خبر بد این روزها و یا چشم پوشی از آن به طور کامل ؟

چگونه ما می تواند احتمالا دست و پنجه نرم کردن با یورش اطلاعات در مورد ویروس گسترش بازار سهام nosedives لغو برنامه ها و عدم اطمینان در مورد آینده ؟ برخی از مردم غوطه ور در ترس و اضطراب و غم و اندوه چک کردن سایت های خبری و رسانه های اجتماعی به طور مداوم. دیگران سعی در سرکوب آن و چشم پوشی از جهان خارج (من حدس می زنم که Instagram هرگز دیده می شود بنابراین مقدار ترافیک).

وجود دارد گزینه سوم ، به جای به طور کامل غرق در منفی و یا نادیده گرفتن آن ما می توانید انجام بهترین های ما به تجربه شادی در کنار هر چیز دیگری که غمگین است در جهان است. در واقع تحقیقاتی که من و دیگران انجام داده اند نشان می دهد که اجازه می دهد دو احساسات مختلف به همزیستی در واقع ممکن است به نفع ما در دراز مدت است.

جف لارسن و همکارانش ابداع چیزی شناخته شده به عنوان “coactivation مدل مخلوط احساسات” و ایده اساسی این است که ما ممکن است قادر به دست و پنجه نرم کردن با و یادگیری از احساسات منفی مانند غم و اندوه اگر ما آنها را تجربه همزمان با احساسات مثبت مانند شادی. در اینجا احساسات مثبت ارائه یک روانی بافر ساخت آن را آسان تر برای مردم برای مقابله با چیزهایی که آنها نمی خواهند برای مقابله با.

کمدین Mitch Hedberg پیشنهاد یک قیاس است که قطاری از این اصل به خوبی اشاره کرد که آن را “سرد می شود اگر شما می تواند … خوردن یک هویج را با حلقه های پیاز و آنها سفر را به معده و سپس آنها وجود دارد را دریافت کنید و هویج را گفت آن را سرد او با من است.'” اعمال ما در زندگی عاطفی ما می تواند انجام یک کار بهتر موجب پردازش و به دست آوردن بینش به رویدادهای منفی در زندگی ما اگر ما می تواند انجام این کار در کنار مثبت است.

چند سال پیش من همکار جان آدلر و من شروع به آزمایش این ایده دقیق. به طور خاص ما در یک نگاه نمونه از بزرگسالان که امضا برای هفته بهداشت روان جلسات درمان. بین هر یک از آنها گزارش احساسات آنها را دارا بودند و نیز در زمان چند پرسشنامه ای که قرار بود برای ارزیابی سلامت کلی خود را. این طرح به ما اجازه بررسی نحوه های مختلف تجربه های عاطفی خواهد تاثیر سلامت روان در طولی مد در طی 12 هفته است.

شایان ذکر است برای اولین بار است که هر کس به نظر می رسید برای بهبود کمی به عنوان هفته راهپیمایی: درمان کمک می کند و بنابراین آیا زمان. بیشتر به نقطه, چند, احساسات مخلوط در یک نقطه مثبت بودند در ارتباط با بهبود سلامت روانی در بعد زمان نقطه. بیشتر از یک مخلوط می گویند شادی و غم و اندوه کسی که تجربه امروز بهتر است آنها می خواهم کرایه در هفته آینده.

اما زمانی که ما در احساسات مخلوط که شد با تجربه در یک هفته آنها را در ارتباط با بهبود سلامت روان که در همان هفته. به عبارت دیگر احساسات مخلوط قبل افزایش سلامت روانی بالا و حتی فراتر از آن تاثیر شادی و غم اما این اثر ناپدید شد زمانی که مورد بررسی قرار گرفت در همان لحظه در زمان.

سود واقعی از احساسات ممکن است آنی بلکه آینده نگر.

چگونه برای قرار دادن این درس را به عمل در حال حاضر ؟ واضح است که راه حل نیست در مورد از بین بردن احساسات منفی است. و نه آن است که در مورد تلاش برای فقط تجربه مثبت در زندگی است. ما ممکن است در نهایت یادگیری از چیزهایی که ما نمی خواهیم به صورت یک بار ما اذعان دارند که احساسات مثبت می تواند احساس در همان زمان.

دیوید اشپیگل یک روانپزشک در دانشگاه استنفورد که در انجام تحقیقات در زنان تحت درمان برای سرطان پستان گفت: داستان یکی از زنان در مطالعه خود که در ابراز غم و اندوه به خاطر او احساس که او نمی تواند انجام دهد هر یک از چیزهایی که او دوست داشت برای انجام در حالی که او تا به حال سرطان است. یکی از احساسات او بود opera و او را متقاعد کرد که او نمی تواند تا زمانی که او تا به حال ضرب و شتم سرطان است. هنگامی که تشخیص او شد, پایانه او به رسمیت شناخته شده است که او ممکن است هرگز قادر به رفتن دوباره.

و او رفت. به او گفت: اشپیگل “من آورده سرطان من با من قرار داده و آن را در صندلی کنار من. آن وجود دارد اما من تا به حال یک زمان فوق العاده است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de