روزه متناوب کار می کند بهترین در شب برای سوزاندن چربی

ریتم شبانه روزی بدن, ساعت بیولوژیکی ممکن است اطلاع هنگامی که شما باید شروع به روزه متناوب با توجه به تحقیقات جدید.

در سال های اخیر رژیم غذایی با گرایش هایی مانند روزه متناوب باید نکردم تمرین با تاخیر و یا محدود خوردن برای بسیاری از مردم به دنبال مدیریت مصرف کالری. هنوز هم بسیاری به بازسازی برنامه های خود را به همان سوال: هنگامی که زمان مناسب برای جلوگیری از غذا خوردن ؟

“وجود دارد بسیاری از مطالعات بر روی حیوانات و انسان ها است که نشان می دهد آن را نه تنها در مورد چه مقدار می خورید اما نه زمانی که شما غذا خوردن می گوید:” منجر نویسنده Carl Johnson, استاد علوم زیستی در دانشگاه واندربیلت است.

“تحقیقات ما نگاه به آزمون یافته های موجود روزه مطالعات با درخواست واقعی انسان به شرکت در یک روز چند آزمون برای دو وعده غذایی زمان روال. آنچه ما دریافتیم این است که بدن ریتم شبانه روزی تنظیم شب سوزاندن چربی.”

برای مطالعه جانسون و دانشجوی کارشناسی ارشد کوین کلی آزمایش زمان غذا محدودیت با نظارت بر متابولیسم میانسال و مسن در کل اتاق تنفسی مجلسی تحت شرایط کنترل شده بیش از دو جداگانه 56-ساعت جلسه—هر دو با همان شبانه روزه.

در اولین مجموعه از آزمایشات محققان ارائه شده یکی از سه وعده های غذایی روزانه به عنوان صبحانه در حالی که در جلسه دوم این تیم ارائه مواد غذایی مساوی در تغذیه به افراد همان اواخر شب میان وعده.

آنها دریافتند که در حالی که دو جلسه تفاوت را در میزان غذای خورده شده و یا میزان فعالیت فیزیکی از شرکت کنندگان روزانه زمان در دسترس بودن مواد مغذی همراه با بدن افزایش سوخت و ساز بدن در طول خواب (با تشکر از بدن ریتم شبانه روزی) بدبختانه یک سوئیچ در سوزاندن چربی: در هر مثال در اواخر شب وعده تاخیر توانایی بدن را برای هدف قرار دادن ذخایر چربی برای تولید انرژی و به جای آن ایجاد می شود بدن به هدف به آسانی در دسترس کربوهیدرات تازه معرفی شده به بدن است.

“اواخر شب اسنک جلسه منجر به کمتر چربیهای اکسید از صبحانه جلسه می گوید:” کلی است. “این تایید می کند که زمان وعده های غذایی در طول روز و شب چرخه تاثیر می گذارد که چگونه مصرف مواد غذایی استفاده می شود در مقابل ذخیره شده و هر گونه مواد غذایی مصرف قبل از خواب را به تاخیر می اندازد سوختن چربی در هنگام خواب.”

مطالعه تأثيرات مهمی برای عادات ارائه شواهد خلاف اخیر روند پرش صبحانه و نشان می دهد به جای روزانه سریع از شام تا صبحانه برای کمک به بهینه سازی مدیریت وزن.

این مطالعه به نظر می رسد در مجله PLOS Biology.

بودجه برای این پروژه از موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی و موسسه ملی بهداشت.

منبع: دانشگاه واندربیلت

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>