چگونه برای جلوگیری از تنهایی در یک زمان اجتماعی فاصله

با افزایش تعداد افراد جدا شده به دلیل قرنطینه و اجتماعی فاصله, COVID-19 است و نه تنها سلامت عمومی تهدید ما باید نگران—تنهایی یکی را به عنوان به خوبی.

در حالی که دانشمندان در حال عجله برای درک چگونگی coronavirus آثار محققان به مدت طولانی درک تلفات که انزوای اجتماعی و تنهایی در بدن است. افرادی که احساس وابستگی به دیگران هستند احتمال بیشتری برای گرفتن سرد تجربه افسردگی و توسعه بیماری های قلبی و کاهش عملکرد شناختی و زندگی می کنند یک زندگی کوتاه تر. در واقع در دراز مدت آسیب های ناشی از تنهایی است شبیه به سیگار یا چاقی است.

در ژانویه ملی بررسی نشان داد که 79 درصد از ژنرال Zers 71 درصد از نسل وای و 50 درصد از متولدین احساس تنهایی. به همین ترتیب بسیاری از افرادی که متعلق به هر نوع گروه جامعه مانند یک سرگرمی باشگاه ورزشی, لیگ برتر و یا داوطلب گروه کاهش یافت و از 75 به 57 درصد در دهه گذشته. حتی بدون coronavirus نگه داشتن ما را از هم جدا به نظر می رسد اکثریت جمعیت رنج می برد از فقیر سلامت اجتماعی است.

اگر چه جداسازی است که پاسخ درست به این بیماری همه گیر کوروناویروس ما باید برعکس در پاسخ به تنهایی بیماری همه گیر. پس چگونه شما می توانید خود را کشت رفاه اجتماعی در حالی که اجتناب از عفونت است ؟

یک پاسخ واضح است که دستگاه شما در حال خواندن این مقاله ، مردم اغلب سرزنش تکنولوژی شيوع تنهایی اشاره به این که ما صرف زمان بیش از حد پیمایش از طریق رسانه های اجتماعی و به اندازه کافی از آن را در تعامل IRL. در عین حال تحقیقات اخیر توسط همکاران من در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی در رنگ های متنوع عکس: چگونه شما با استفاده از این سیستم عامل به نظر می رسد مهم تر از چگونه بسیاری از شما انجام این کار. همه ما می توانید بهره مند از توسعه دیجیتال عادات که حمایت معنی دار انسان اتصالات—به خصوص در حال حاضر که ممکن است ما تنها گزینه تا زمانی که شیوع آرام.

این که آیا شما در حال قرنطینه, کار از راه دور یا فقط محتاط بودن در حال حاضر زمان مناسب برای تمرین با استفاده از فن آوری در اجتماعی, راه های سالم. در اینجا چند پیشنهاد برای نحوه اتصال بدون تماس بگیرید.

چهره به چهره از راه دور: بهترین چیز بعدی به فرد در تعامل چت تصویری دلیل ارضا روی صورت, نشانه های زبان بدن و دیگر انواع ارتباطات غیرکلامی هستند مهم به وجود آمدن اربتاط. زمانی که ممکن است انتخاب کردن به صورت تصویری از طریق پیام و یا تماس و بازی در اطراف با انجام آنچه شما به طور معمول انجام با دیگران است. برای مثال سعی کنید با داشتن یک دیجیتال شام با کسی که شما را ملاقات در یک برنامه دوستیابی مجازی ساعت خوش با دوستان و یا یک کنترل از راه دور باشگاه کتاب نشست.

یک دقیقه مهربانی: گرفتن مقدار زیادی از دوست در پست های رسانه های اجتماعی ممکن است به شما زودگذر آمار دوپامین اما دریافت یک پیام مستقیم یا e-mail با اصل تعریف یا بیان قدردانی است که شخصی تر و طولانی مدت—بدون در نظر گرفتن خیلی بیشتر است. هنگامی که شما خودتان را پیمایش مردم از طریق پست و ارسال یکی از آنها چند نوع کلمات. پس از همه, ما نیاز به یک کمی اضافی مهربانی برای مقابله با استرس و عدم اطمینان از coronavirus.

خود را کشت جامعه: بر اساس اتصال داشتن چیزی مشترک. هر چه تو رفتگی در دیوار خود بهره وجود دارد یک جامعه آنلاین از افرادی که خود را به اشتراک بگذارید شور و شوق و نمی توانید صبر کنید برای خنثی کردن با شما در مورد آن. وجود دارد همچنین حمایت های دیجیتال, گروه, جمله برای پدر و مادر جدید یا مبتلا به یک بیماری نادر است. استفاده از این شبکه ها به تعامل در اطراف آنچه مهم به شما.

تعمیق و یا گسترش: اساسا وجود دارد دو راه برای غلبه بر تنهایی: پرورش خود را به روابط موجود و یا فرم های جدید است. تأمل در دولت فعلی خود را از سلامت اجتماعی و سپس یک دیجیتال اقدام به تعمیق آن—مانند تماس گرفتن با یک دوست یا عضو خانواده شما صحبت نکرده در حالی که—یا به گسترش آن—مانند رسیدن به کسی که شما می خواهم برای دریافت به دانستن است.

استفاده از یک ابزار: به طور فزاینده برنامه های اجتماعی و سیستم عامل طراحی شده است برای کمک به ما در بهینه سازی آنلاین ما تعامل با عزیزان از جمله Ikaria, پیله, Monaru و تیم ملی. اگر شما به خوبی با ساختار این منابع ممکن است یک گزینه مفید برای شما. و یا شما می توانید در نظر با استفاده از مکالمه دهید مانند TableTopics یا به جرقه جالب گفت و گو در طول تماس های ویدئویی.

Coronavirus همه گیر است و به ما یادآوری است که ارتباط انسان می تواند از گسترش بیماری است. اما ارتباط انسان نیز ترویج سلامتی. بیایید این فرصت را به رسمیت شناختن اهمیت روابط برای سلامتی ما و برای تمرین اعمال نفوذ تکنولوژی برای رفاه اجتماعی.

بیشتر بخوانید درباره شیوع کروناویروس در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de