چگونه به مبارزه با PCOS با رژیم غذایی و تغذیه

چیست, سندرم تخمدان پلی کيستيک (PCOS)?

متاسفانه انجی شما مقدار زیادی از شرکت. سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک بیماری است که تاثیر می گذارد تا 1 در 10 زنان در سنين باروری است. در یک کلام PCOS است که توسط عدم تعادل هورمونی که شامل نه تنها باروری هورمون (مانند استروژن و تستوسترون) بلکه هورمون های تنظیم قند خون و ذخیره چربی و اشتها.

علائم PCOS ممکن است دردناک یا نامنظم دوره های آکنه غیر طبیعی رشد مو, افزایش اشتها, افزایش وزن و مشکل از دست دادن وزن است. زنان مبتلا به PCOS اغلب توسعه سندرم متابولیک را افزایش می دهد که خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت است. و معکوس نیز صادق است: زنان با سندرم متابولیک هستند بیشتر احتمال ابتلا به PCOS. PCOS نیز علت ناباروری است.

PCOS است به شدت مرتبط با چاقی و چاقی به عنوان سطح افزایش یافته است PCOS تبدیل شده است بیشتر رایج تشخیص است. اما نیز وجود دارد تکیه زنانی که دچار PCOS. تقریبا تمام زنان مبتلا به PCOS با این حال برخی از درجه ای از مقاومت به انسولین است که همچنین به عنوان شناخته شده قبل از دیابت است.

خط اول درمان PCOS یک رژیم غذایی و شیوه زندگی قبل و با هدف اصلی بهبود بدن حساسیت به انسولین است. در اینجا 3 راه برای شروع یک فضیلت مسیر.

3 راه برای بهبود حساسیت به انسولین و کاهش علائم PCOS

نکته #1: از دست دادن وزن (اگر شما نیاز به)

کاهش وزن باعث بهبود حساسیت به انسولین و شما لزوما باید برای رسیدن به وزن هدف خود را برای دریافت این بهره مند شوند. حتی مقدار متوسطی از دست دادن وزن می تواند شروع به معکوس کردن علائم PCOS. برای مثال اگر شما 50 پوند اضافه وزن, از دست دادن 10 پوند می تواند یک تفاوت بزرگ در خود علائم PCOS حتی اگر شما هنوز هم ممکن است به طور قابل توجهی اضافه وزن دارند.

بالاتر از همه, شما می خواهید به از دست دادن وزن در یک سرعت شما می توانید حفظ طولانی مدت. سقوط رژیم های غذایی است که برای تولید سریع از دست دادن وزن و به دنبال آن اجتناب ناپذیر ارتجاعی, افزایش وزن, انجام بیش از آسیب خوب.

نکته #2: فعال تر شود

ورزش نیز یک راه عالی برای بهبود حساسیت به انسولین. همچنین کمک می کند تا توازن هورمون های باروری. به عنوان یک پاداش آن را نیز می تواند کمک به کاهش وزن است. ترکیبی از ورزش های هوازی (هر چیزی می شود که ضربان قلب خود را تا 30 دقیقه در روز) و تمرینات قدرتی بهترین کار خواهد کرد.

نکته #3: غذا خوردن به طور منظم اما نه بیش از حد اغلب

اگر چه برخی از مردم ادعا می کنند که خوردن هر 2-3 ساعت است ایده آل فاصله وعده های غذایی خود را بیشتر می تواند کمک به بهبود حساسیت به انسولین. به جای داشتن یک وعده غذایی کوچک یا میان وعده هر چند ساعت سعی کنید برای دریافت استفاده می شود به خوردن بیشتر قابل توجهی غذا و پس از آن انتظار 4-5 ساعت قبل از غذا خوردن دوباره. برای راهنمایی در مورد چگونه به انتخاب غذاهایی که شما را حفظ خواهد کرد کامل دیگر, نقد و بررسی قسمت من در سیری و سیری.

ادامه مطلب “چگونه به مبارزه با PCOS با رژیم غذایی و تغذیه” در QuickAndDirtyTips.com