چگونه به مقابله با اضطراب اجتماعی در حالی که فاصله

فعال ماندن کلید سلامت روانی. این ممکن است به نظر می رسد زمان زیادی برای گرفتن در خواب, شراب خواری, تماشای تلویزیون, و در آغوش یک سیب زمینی نیمکت شیوه زندگی, اما شعار “آیا بیشتر احساس بهتر” است که مبتنی بر شواهد راه برای کاهش احساس افسردگی. در اینجا برخی از ایده ها:

اگر شما کار از خانه خود را به چوب برنامه های معمول و نگه داشتن بچه های خود را در مدرسه به طور منظم برنامه ها تا حد ممکن است. نه در خواب; لباس پوشیدن هر روز کار نمی کنند و از تخت خود را. اگر همکار شما معمولا با چت در طول روز نگه داشتن یک چت تصویری با آنها باز بر روی صفحه نمایش خود را برای میکرو چت در طول روز.

درگیر شدن در یک سرگرمی: جزئیات تکمیل یک پازل, بازی تخته, بازی, انجام, صنایع دستی و خانواده به شما ملحق شوند.

استفاده از این زمان برای عبور کردن کارهای خود را در خانه شما شده است قرار دادن کردن مانند رفع چیزهایی; سازماندهی گنجه خود را, پورنو آشپزخانه و زیرزمین; خارج شدن به علف هرز و یا هرس کردن گیاهان. این به شما حس موفقیت و خلق و خوی افزایش زمانی که این وظایف در حال تکمیل است.

ورزش با در نظر گرفتن راه رفتن و یا اجرا و یا نگاه در یوتیوب به صورت رایگان فیلم های ورزش. بسیاری از مربیان بدنسازی در حال انجام کلاس های مجازی.

به دنبال راه هایی برای داوطلب با خیال راحت. ارتباط با منطقه محلی خود آژانس در پیری برای دیدن اگر وجود دارد یک راه برای ساختن دوستانه تماس های تلفنی و یا ارائه منابع به افرادی که نمی توانند به فروشگاه در حال حاضر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>