چگونه در واقع جلوگیری از دست زدن به صورت خود را

متخصصان مراقبت های بهداشتی نگه می گویند برای جلوگیری از دست زدن به صورت خود را به عنوان حفاظت از COVID-19 اما آن را بسیار ساده تر از انجام گفت.

این که آیا آن را خاراندن خارش یا ما استراحت چانه در دست ما coronavirus شیوع ساخته شده است که بسیاری از ما آگاه از اصرار برای رسیدن به چهره های ما—و ما آن را انجام بسیاری. یک 2015 مطالعه در مجله آمریکایی کنترل عفونت مشاهده یک گروه از دانشجویان پزشکی لمس کردن چهره خود را به طور متوسط 23 بار یک ساعت.

“این فقط یک فعالیت کنیم که ما حتی نمی فکر می کنم در مورد می گوید:” سینتیا, وستون, دستیار استاد در تگزاس A&M دانشگاه دانشکده پرستاری. “شما احساس می کنید موهای خود را در چشم های خود را, بنابراین شما رفتن به آن را با قلم مو دور و یا شما احساس می کنید خسته و شما چشم خود را مالش یا خارش بینی.”

ابتلا به عفونت مانند coronavirus گسترش از طریق قطرات بسیج هنگامی که یک فرد سرفه, عطسه و یا خنده. آن موجودات سقوط بر روی سطوح در منطقه از فرد آلوده و نفر بعدی که لمس سطح مانند یک آسانسور دکمه دستگیره و یا صفحه کلید میدارد تا این ویروس را در دست خود را.

به همین دلیل مقامات بهداشتی از جمله مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, توصیه مردم به شستن دست های خود را اغلب و جلوگیری از رو لمس کردن. دست زدن به صورت غشاهای مخاطی—بینی و چشم و دهان می دهد این ویروس از یک منبع از ورود وستون می گوید.

این یک راه ساده برای محافظت از خودمان را از عفونت اما توصیه می شود سخت به دنبال. پس چگونه شما شکستن یک عادت است که شما حتی ممکن است فراموش آگاهانه?

می دانم که صورت خود را-لمس کردن باعث

Brian Anderson, دستیار استاد در روانشناسی و مغز گروه علوم, یک متخصص در عادات به طور خاص چگونه مردم یاد بگیرند که به ارتباط اشیاء با نتایج است که یا خوب یا بد و چگونه است که تحت تاثیر رفتار است.

پدیده او مطالعات غیر آگاهانه عادت در oculomotor سیستم—چیزی است که مردم لزوما فکر کردن در مورد تا زمانی که نگاه به یک شی.

وجود موضوعات مشترک بین آنچه او مطالعات و عادات است که مردم آگاه نیست مانند صورت-دست زدن به او می گوید. کلید درک است که آن چیزی است که اتفاق می افتد به طور تصادفی.

“برای دست زدن به صورت خود را, شما تمایل به انجام این کار زمانی که شما در موقعیت های خاص و یا احساس یک راه خاص” اندرسون می گوید. “بنابراین اگر شما احساس می کنید خسته شدم اگر شما احساس می کنید بسیار همدلانه در متن یک مکالمه شما ممکن است تکیه به جلو و قرار دادن دست خود را در چانه خود را. اولین گام برای کسی در تلاش برای غلبه بر عادت است به منظور بالا بردن آگاهی خود را.”

برای شروع, مردم باید سعی کنید به شناسایی نوع موقعیت یا تجربه است که آنها را تشویق به لمس صورت خود. وجود خواهد داشت تغییرات روز به روز در اما اصرار خواهد شد بسیار قوی تر تحت شرایط خاص. مردم مالش چشم خود را زمانی که آنها خسته مثلا یا استراحت چانه خود را در دست خود را در طول جلسات یا سخنرانی.

مردم باید به درک که آنها همیشه عادت محور موجودات اندرسون می گوید و “سیاه و سفید knuckling” نمی خواهد به اندازه کافی به پا زدن عادت است.

“است که برخی از ابزار در کوتاه مدت اما در نهایت نمی تواند یک راه حل دراز مدت” اندرسون می گوید. “آگاهانه تمرین, ‘OK آن را انجام نمی” شما به طور فعال در حال فکر کردن در مورد آن و نظارت بر رفتار خود را. که تنها کار می کند زمانی که شما در حال اختصاص منابع آگاه به انجام این کار و که نمی تواند اکثریت از آن زمان.”

عادات خود را تغییر دهید و صبور باشید

اگر شما می دانید چه چیزی باعث شما هستند شما می توانید بیشتر به طور فعال نظارت بر عادت است. این اولین گام مهم, اما اگر مردم واقعا می خواهید برای محدود کردن صورت-دست زدن به آنها نیاز به توسعه عادات جدید برای شرکت در زمانی که آنها پیدا کردن خود را در مبارزه با اصرار اندرسون می گوید.

“زندگی خود را به عنوان آسان که ممکن است شما می خواهید که عادت به تواند تا حدودی مشابه اما امن تر,” او می گوید. “اگر شما تمایل به مالش چشم خود را شاید یک دستمال تمیز با شما و کشش است که به چشم خود را مالش و سپس پاک کردن آن را در پایان روز.”

مردم همچنین می توانید استراحت طرف سر خود را در برابر انگشتان خود را به جای قرار دادن چانه خود را در دست خود. دست خود را هنوز هم خواهد بود در آینده به تماس نزدیک است اما نمی خواهد در نزدیکی یک غشای مخاطی.

“شما می توانید آموزش مجدد عادات جدید, و اگر شما می خواهید به زندگی خود را به عنوان آسان که ممکن است سعی کنید به کسانی که عادات جدید حداقل شبیه به عادات قدیمی خود را به طوری که آنها هنوز هم می تواند تحقق اساسی همان درایو” اندرسون می گوید.

انتظار نداریم که یک عادت جدید برای تبدیل خودکار هر زمان به زودی ، در واقع, آن می تواند هفته به بیش از یک ماه است. عادات تبدیل شدن به قوی تر و ریشه دوانده بیشتر مردم با آنها درگیر. تاخر اثر کمک خواهد کرد اما مردم هنوز هم نیاز به غلبه بر سابقه قوی از لمس کردن چهره خود را هزاران بار در طول زندگی خود.

“شما نیاز به ساخت تا مقدار زیادی از تجربه آن را اتوماتیک,” او می گوید. “احتمالا چندین صدها بار. در عرض دو یا سه هفته امیدوارم شما شروع به احساس می کنید برخی از جاذبه به سمت جدید خود عادت. آن را به طور خودکار اما در عرض چند هفته انتظار آن را به تبدیل شدن به یک کمی آسان تر است.”

تا آن زمان وستون مردم را به عمل خوب بهداشت دست و پاک کردن سطوح مشترک.

“شستن دست برای تلفن های موبایل بسیار ساده است اما واقعا در حال رفتن به مطلق بهترین راه برای جلوگیری از گسترش هر یک از این عفونت,” او می گوید.

منبع: Texas A&M University

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de