برای یک زندگی شاد را فراموش نکنید, لذت گرایی

با بهره گیری کوتاه مدت فعالیت های لذت بخش است که نمی تواند به اهداف بلند مدت سهم حداقل به همان اندازه به یک زندگی شاد به عنوان خود-کنترل با توجه به تحقیقات جدید.

بر اساس یافته های این محققان استدلال می کنند برای لذت بیشتر از لذت گرایی در روانشناسی است.

همه ما خودمان تنظیم اهداف بلند مدت از زمان به زمان, آیا ما می خواهیم برای شروع وارد شدن به شکل خوردن قند کمتر و یا یادگیری یک زبان خارجی است. محققان اختصاص داده اند مقدار زیادی از زمان برای پیدا کردن چگونه ما می تواند رسیدن به این اهداف بیشتر به طور موثر.

دیدگاه غالب این است که کنترل خود ما کمک می کند تا اولویت بندی اهداف بلند مدت بیش از لحظه لذت و که اگر شما خوب هستند در خود کنترل این معمولا در نتیجه شادتر و موفق تر زندگی است.

“این بود که همیشه فکر می کردم که لذت گرایی به عنوان مخالف به کنترل خود شد و این گزینه راحت تر. اما واقعا با بهره گیری از یک hedonic انتخاب نیست در واقع ساده که برای همه…”

“آن زمان برای تجدید نظر می گوید:” Katharina Bernecker پژوهشگر انگیزشی و روانشناسی در دانشگاه زوریخ. “البته کنترل خود مهم است اما تحقیقات در خود مقررات باید پرداخت فقط به عنوان توجه زیادی به لذت گرایی یا کوتاه مدت لذت بخش است.”

چرا که Bernecker تحقیقات جدید نشان می دهد که مردم ظرفیت به تجربه لذت یا لذت بردن سهم حداقل به همان اندازه برای شاد و راضی زندگی به عنوان موفق خود را کنترل کند.

Bernecker و همکار خود Daniela بکر از Radboud University توسعه یک پرسشنامه برای اندازه گیری پاسخ دهندگان ظرفیت برای لذت گرایی یعنی توانایی خود را به تمرکز بر روی نیازهای فوری خود را و افراط در و لذت بردن کوتاه مدت لذت. آنها با استفاده از پرسشنامه برای پیدا کردن که آیا افراد متفاوت در ظرفیت خود را به دنبال hedonic اهداف در انواع زمینه و اینکه آیا این توانایی مربوط به رفاه.

آنها دریافتند که افراد خاصی پریشان افکار مزاحم در لحظات آرامش یا لذت بردن فکر کردن در مورد فعالیتها و یا کارهایی که آنها باید انجام دهند به جای.

“برای مثال وقتی که دروغ گفتن بر روی نیمکت شما ممکن است به تفکر در این ورزش شما انجام می دهند می گوید:” Becker. “کسانی که افکار ضد و نقیضی در مورد اهداف بلند مدت تضعیف فوری نیاز به استراحت.”

“پیگیری hedonic و اهداف بلند مدت نیاز باشد در تعارض با یکدیگر است.”

از سوی دیگر افرادی که به طور کامل می تواند لذت بردن از خود را در آن شرایط که تمایل دارند بیشتر احساس خوب بودن در کل نه تنها در کوتاه مدت و کمتر احتمال دارد به افسردگی و اضطراب در میان چیزهای دیگر.

“پیگیری hedonic و اهداف بلند مدت نیاز باشد در تضاد با یک دیگر می گوید:” Bernecker. “تحقیقات ما نشان می دهد که هر دو مهم هستند و می توانند مکمل یکدیگر در دستیابی به رفاه و سلامت خوب است. آن مهم است برای پیدا کردن تعادل مناسب در زندگی روزمره است.”

متاسفانه به سادگی نشستن بر روی نیمکت بیشتر خوردن بیشتر مواد غذایی خوب و دیدن دوستان بیشتر نمی خواهد به طور خودکار برای شادی بیشتر.

“این بود که همیشه فکر می کردم که لذت گرایی به عنوان مخالف به کنترل خود شد و این گزینه راحت تر می گوید:” Bernecker. “اما واقعا با بهره گیری از یک hedonic انتخاب نیست در واقع این است که ساده برای همه به دلیل از کسانی که افکار منحرف.”

با بیشتر مردم در حال کار از خانه این یافته ها به خصوص موضعی به عنوان محیط که در آن آنها به طور معمول استراحت است به طور ناگهانی در ارتباط با کار است.

“فکر کار شما هنوز هم نیاز به انجام این کار می تواند منجر به بیشتر افکار منحرف در خانه شما کمتر قادر به استراحت می گوید:” Bernecker.

پس چه می تواند شما را به لذت بردن از خرابی بیشتر ؟ تحقیقات بیشتری مورد نیاز است اما محققان گمان می برند که آگاهانه برنامه ریزی و تنظیم محدودیت برای دوره های لذت بردن می تواند کمک به آنها را از هم جدا با وضوح بیشتری از فعالیت های دیگر اجازه می دهد لذت را بیشتر نخورده است.

این تحقیق به نظر می رسد در شخصیت و روانشناسی اجتماعی بولتن.

منبع: دانشگاه زوریخ

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de