ورزش می شود ‘مرگ نشانگر’ پروتئین به روز کردن عضلات

حتی فقط یک کمی شدید فعالیت بدنی دهید “پاک کردن عضلات” به عنوان پروتئین يوبيكويتين برچسب ها بر روی فرسوده پروتئین ها و علل آنها را به تنزل بر اساس یک مطالعه کوچک.

این مانع از تجمع پروتئین های آسیب دیده و کمک می کند تا نگه داشتن عضلات سالم است.

فعالیت فیزیکی مزایای بهداشت و درمان در بسیاری از زمینه ها از جمله ساختمان و حفظ سلامت عضلات که مهم هستند برای توانایی ما برای حرکت به طور معمول به عنوان به خوبی به انجام برسانند نقش حیاتی تنظیم سوخت و ساز بدن. چرا که عضلات ذخیره بیشتر از کربوهیدرات ما خوردن عضلات بسیار مهم برای تنظیم سوخت و ساز بدن, محققان می گویند.

“آن را توضیح می دهد که بخشی از دلیل که چرا فعالیت جسمی سالم است.”

بخشی از توانایی ما برای حفظ عملکرد عضلانی بستگی به از بین بردن فرسوده پروتئین—بلوک های ساختمان از عضلات در یک نوع از تمیز کردن فرایند است که اجازه می دهد تا تازه سنتز پروتئین ها را به جای خود.

اکنون محققان نشان داده اند که تنها شدید و تقریبا 10 دقیقه دوچرخه سوار نتایج در یک افزایش قابل توجهی در فعالیت های یوبی کویتین های “مرگ نشانگر پروتئین” و پس از آن تشدید هدف قرار دادن و حذف فرسوده پروتئین در عضلات کلیدی برای توانایی ما برای حفظ عملکرد عضلانی.

“عضلات از بین بردن فرسوده پروتئین در راه های مختلفی,” توضیح می دهد اریک ریشتر رئیس بخش مولکولی فیزیولوژی تغذیه و ورزش و وزارت ورزش در دانشگاه کپنهاگ.

“یکی از این روش زمانی است که يوبيكويتين, ‘مرگ-نشانگر’ دسته یک پروتئین در سوال. يوبيكويتين به خودی خود یک پروتئین کوچک است. آن خود را متصل به اسید آمینه لیزین در فرسوده پروتئین و پس از آن پروتئین است که حمل و نقل به یک Proteasome است که یک ساختار است که gobbles از پروتئین و تف کردن آنها را به عنوان اسیدهای آمینه” ریشتر می گوید.

“این اسیدهای آمینه و سپس می تواند مورد استفاده مجدد قرار در سنتز پروتئین جدید. چنین يوبيكويتين منجر به بسیار پایدار گردش پروتئین بدن.”

در حالی که محققان انباشته دانش گسترده در مورد چگونه عضلات تنظیم ساخت پروتئین جدید در تربیت بدنی بسیار کمتر شناخته شده است در مورد چگونه انقباضات عضلانی و ورزش خدمت می کنند به طور قابل توجهی تمیز کردن فرسوده پروتئین است.

“نقش مهم یوبی کویتین برای تمیز کردن-up’ فرسوده پروتئین در ارتباط با فعالیت های عضلانی بود به طور کامل قدردانی است. در حال حاضر ما می دانیم که فعالیت فیزیکی را افزایش می دهد يوبيكويتين برچسب زدن بر فرسوده و پروتئین ها می گوید:” Bente Kiens استاد فیزیولوژی مولکولی.

برای مطالعه شش سالم غير ورزشكار مردان سنین 26-28 سال به اتمام 8-11 دقیقه تمرینات در ورزش دوچرخه. محققان در زمان آزمایش خون و بیوپسی عضله قبل و پس از اتمام جلسه آموزش خود.

پس از آن آنها مورد مطالعه قرار عضله بیوپسی با استفاده از اسپکترومتری جرمی که نشان داد که چگونه يوبيكويتين استفاده شد در مقیاس بزرگ برای تمیز کردن پروتئین ها آسیب دیده.

Jørgen Wojtaszewski همچنین یک استاد فیزیولوژی مولکولی توضیح می دهد که این یافته ها در خدمت به تقویت کل بنیاد اثر فعالیت فیزیکی است. “آن را توضیح می دهد که بخشی از دلیل که چرا فعالیت جسمی سالم است,” او می گوید. “زیبایی است که عضله استفاده در و از خود چیزی است که آغاز فرایند است که حفظ عضلات ‘به روز’ سالم و کاربردی است.”

وجود دارد باقی می ماند مقدار زیادی از دانش است که می تواند جالب به حفر کردن عمیق تر به عنوان بسیار کمی شناخته شده است در مورد نحوه های مختلف آموزش رژیم جنسیت رژیم غذایی و زمینه ژنتیکی تاثیر روند و در نتیجه امکان نفوذ مطلوب عملکرد عضلات.

این مطالعه به نظر می رسد در FASEB Journal. اضافی محققان دانشگاه سیدنی استرالیا کمک کند.

بودجه برای این مطالعه آمده از تحقیقات مستقل صندوق دانمارک و Novo Nordisk پایه و اساس است.

منبع: دانشگاه کپنهاگ

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>