فراموش نکنید که بهداشت دهان و دندان در طول همه گیر

Wallaert: واقعا وجود دارد هیچ احتیاطی خاصی در طول این زمان. این ماده در ادامه با آنچه در دندانپزشکی تیم حرفه ای توصیه می شود در تمام طول. اگر شما خود را بهداشت دهان و دندان بازی است که برای کمک به شما از طریق این.

مسواک زدن: هرگز جست و خیز مسواک زدن قبل از خواب و مطمئن شوید که شما در حال مسواک زدن دو بار در روز به مدت دو دقیقه با استفاده از fluoridated خمیر دندان. مسواک برقی است که توانایی برای حذف خیلی بیشتر پلاک ها و باکتری ها بسیار بیشتر از یک مسواک دستی.

به یاد داشته باشید برای تغییر خود را مسواک دستی و یا جای خود را مسواک الکتریکی سر هر سه ماه یکبار و یا پس از شما بیمار شده. اگر شما نگران در مورد عفونت شما می توانید ضد عفونی کردن مسواک خود را روزانه با آن در حال اجرا تحت واقعا آب گرم برای چند دقیقه. یا بسته به نام تجاری شما می توانید حتی جوش های خود را مسواک دستی.

همچنین نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است می خواهم به قلم مو رنگ زبان خود را. بسیاری از باکتری های بازی پنهان و به دنبال تحت پستانک های گوساله در زبان ما و می تواند باعث تنفس بدبو و یا بوی بد دهان. من می شنوم از بیماران که آنها تهوع زمانی که آنها برس زبان خود را, بنابراین شما نیز می توانید خرید یک زبان زداینده. و یا حتی یک قاشق همان چیزی را انجام دهد. شما فقط با قرار دادن آن را به عقب و با چنگک جمع کردن آن به سمت جلوی دهان خود را و یا یک سمت به سمت و موثر خواهد بود.

بین دندانی تمیز کردن: نخ واقعا مهم است. اگر مردم مشکل دارند با رشته نخ آن premade flossers کار واقعا خوب بیش از حد. یک بار در روز توصیه می شود اما نخ دندان دو بار در روز نمی خواهد صدمه دیده است.

دهان شویه: یکی دیگر از چیزی است که شما نگه داشتن شما احساس تازه است با استفاده از یک دهانشویه. این swishing عمل می رسد مناطق مسواک و نخ دندان از دست ندهید. خواندن برچسب هر محصول شما را انتخاب کنید به دانستن چگونه به استفاده از آن. اگر شما تجربه خشکی دهان, توصیه می کنیم با استفاده از یک دهانشویه بدون الکل است. اگر شما نگران در مورد حفره یک فلوراید شستشو است چه توصیه می شود.

تغذیه: این واقعا مهم است برای به حداقل رساندن کربوهیدرات های ساده و قند و شکر مصرف در بین وعده های غذایی. ساده کربوهیدرات مانند پاستاها و غلات و تبدیل به شکر واقعا به سرعت در دهان; کسانی که حفره زا مواد غذایی. ما توصیه می کنیم از خوردن تر و تازه و سبزیجات ترد شاید خدمت به آنها را با حموس و یا در مرتع پرورش احشام-سبک شیب اگر شما با داشتن مشکل گرفتن بچه ها خود را به لذت بردن از آنها.

ما همچنین تشویق افراد به نوشیدن آب بیشتر است. اگر شما عاشق عطر و طعم خود را از شیر آب شما می توانید با استفاده از فیلتر و برای کمک به حذف هر گونه بد طعم و بدون از بین بردن فلوراید. زمانی که شما نوشیدن آب با فلوراید آن را به ما بزاق پس از آن مانند یک کمی اضافی داخل فلورايد در طول روز است.

کاهش قند حاوی نوشیدنی میان وعده های غذایی کمک خواهد کرد که دندان های خود را سالم بماند. فقط برای مثال می توانید از نوشابه می تواند شامل 10 یا بیشتر قاشق چای خوری شکر.

اگر شما در حال گرفتن کمی جرعه شیرین قهوه یا چای و نوشیدنی در طول روز شما در حال حمام کردن دهان خود را در شکر. من نمی گویم اصلا این نوشیدنی است. اما در نظر گرفتن آن نوشیدن از طریق نی و نوشیدن آن همه در یک بار به جای کشش آسیب را بیش از یک بار دیگر.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net