می توانید خود را میکروبیوم خود را آشکار رژیم غذایی ایده آل?

برای کسانی که مبتلا به دیابت یا غیرواگیر مدیریت سطح قند خون است یک انتقادی بخش مهم جلوگیری از پیشرفت این بیماری و اجتناب از عوارض جدی است. اما حتی برای افراد سالم نگه داشتن قند خون خود را در یک محدوده سالم می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به چاقی و خطر ابتلا به دیابت.

چگونه شما جلوگیری از قند خون بالا?

تا همین اواخر, مشاوره برای مدیریت قند خون خود را متمرکز کرده است در ترکیب تغذیه ای از مواد غذایی است. به طور خاص به شما توصیه می شود با توجه به کمیت و کیفیت از کربوهیدرات ها را در رژیم غذایی خود را.

ردیابی مقدار بسیار مستقیم به جلو: شما به سادگی تعداد گرم کربوهیدرات. ارزیابی کیفیت از کربوهیدرات ها را در رژیم غذایی خود را کمی متنوع تر. شما ممکن است را به حساب چه مقدار قند یا فیبر مواد غذایی شامل, به عنوان مثال.

مشکل این است که دو غذاهای مختلف با همان مقدار کربوهیدرات یا قند و یا فیبر هنوز هم می تواند تولید کند بسیار متفاوت قند خون پاسخ. سفید و سیب زمینی, برای مثال, ممکن است همان مقدار کربوهیدرات و فیبر به عنوان یک وعده ماکارونی سفید. اما سیب زمینی است که به احتمال زیاد به علت بالاتر افزایش قند خون است.

است که شاخص قند خون مهم تر از کربوهیدرات ؟

این مشکل بود که شاخص گلیسمی امیدوار به حل با تلاش به عامل متغیر شناخته شده به عنوان دستگاه گوارش انسان روند. محققان تغذیه انسان داوطلبان انواع غذاهای مختلف و اندازه گیری سطح قند خون خود را. آنها با استفاده از این اطلاعات برای تولید شاخص قند خون که نشان دهنده متوسط افزایش قند خون در پاسخ به غذاهای مختلف. به عنوان گام نهایی حاصل ضرب شاخص گلیسمی مواد غذایی با میزان کربوهیدرات در خدمت به شما می دهد قند خون بار است که یک اندازه گیری از هر دو کیفیت و کمیت.

برای چندین دهه در حال حاضر ما بهترین ابزار برای مدیریت قند خون شده اند شمارش کربوهیدرات یا قند خون بار است. مطالعات نشان داده اند که هر دو نسبتا موثر در کنترل قند خون و بهبود نتایج در افراد مبتلا یا در معرض خطر دیابت هستند.

اما هنوز هم وجود دارد یک مشکل بزرگ است. شاخص قند خون با مواد غذایی نشان دهنده متوسط خون در پاسخ به این که مواد غذایی در میان تمام افراد آزمایش شده است. اما اگر شما حفاری به اطلاعات شما خواهید دید که کسانی که به طور متوسط نشان دهنده طیف بسیار گسترده ای از پاسخ های فردی. شاخص قند خون از مواد غذایی ممکن است 58 اما طیف وسیعی از پاسخ های فردی موجود در آن به طور متوسط ممکن است 47 تا 69.

ادامه مطلب “می توانید خود را میکروبیوم خود را آشکار رژیم غذایی ایده آل?” در QuickAndDirtyTips.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>