می تواند با شدت بالا ورزش بهبود حافظه خود را ؟

get fit guy

یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله فیزیولوژی کاربردی, تغذیه و سوخت و ساز بدن در برخی از هیجان انگیز یافته در مبارزه با از دست دادن حافظه و زوال عقل است. من احتمالا لازم نیست به شما بگویم که چگونه ناتوان کننده زوال عقل می شود اگر شما آن را تجربه کرده با کسی که شما در مورد مراقبت. اگر شما در میانهی شب تعداد خوش شانس خود را.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) می گوید که حدود 50 میلیون نفر در سراسر جهان به زوال عقل است. نزدیک به 60 درصد زنده در پایین و کشورهای با درآمد متوسط. هر سال وجود دارد نزدیک به 10 میلیون مورد جدید. و بدتر از تعداد کل افراد مبتلا به زوال عقل پیش بینی برای رسیدن به 82 میلیون نفر در سال 2030 و 152 میلیون سال 2050.

در حال حاضر هیچ درمان یا درمان قطعی برای زوال عقل و یا حتی یک راه برای تغییر و پیشرفت آن. که باعث می شود درمان پیشگیرانه مانند مطالعه من تمرکز بر امروز و حتی بیشتر هیجان انگیز است. خوشبختانه متعدد درمان های جدید قرار گرفت که در مراحل مختلف آزمایش های بالینی. پس از آن همه عذاب و دل تنگی.

اگر چه هیچ درمانی وجود دارد, وجود دارد چند چیز است که می تواند انجام شود برای پشتیبانی و بهبود زندگی افرادی که به زوال عقل از جمله (از کسی):

  • تشخیص زود هنگام به منظور ترویج اولیه و مدیریت بهینه
  • بهینه سازی سلامت جسمی شناخت فعالیت و رفاه
  • شناسایی و درمان همراه با بیماری جسمی
  • تشخیص و درمان چالش های رفتاری و روانی علائم
  • ارائه اطلاعات و حمایت دراز مدت به مراقبین

و به عنوان من تمرکز بر امروز جنبش و ورزش نقش مهمی در سلامت مغز.

ورزش و مغز خود را

ورزش مغز تاثیر می گذارد در بسیاری از راه. برای شروع ورزش به طور کلی افزایش ضربان قلب خود را که به نوبه خود پمپ اکسیژن بیشتری به مغز می شود. ورزش ایدز انتشار هورمون های که ارائه یک محیط عالی برای رشد سلول های مغز. ورزش همچنین باعث شکل پذیری مغز با تحریک رشد ارتباطات جدید بین سلول ها در بسیاری از قشر مهم از مناطق مغز است. تحقیقات از UCLA حتی نشان داده است که ورزش افزایش فاکتورهای رشد در مغز است که باعث می شود آن را آسان تر برای مغز به رشد جدید اتصالات عصبی.

در حالی که محققان هنوز در تلاش برای تعیین دقیق عوامل مهم است که ورزش خیلی خوب برای مغز و تمرکز به نظر می رسد باریک در افزایش جریان خون به مغز موج از هورمون رشد و توسعه گسترده از مغز به شبکه ای از رگ های خونی است.

محققان کانادایی در دانشگاه مک مستر به بررسی تاثیر ورزش بر مغز است. خود را مطالعه جدید نشان می دهد که شدت که در آن ما بیشتر جنبش و ورزش در زندگی ما بسیار مهم است. در تحقیقات خود آنها دریافتند که سالمندان که اعمال می شود با استفاده از “کوتاه از فعالیت های” شاهد بهبود تا 30 درصد در عملکرد حافظه در حالی که شرکت کنندگان که مشغول به کار در یک steady-state سطح متوسط دیدم هیچ بهبود است.

جنیفر Heisz نویسنده سرب از مطالعه به نقل از ساینس دیلی می گوید: “وجود دارد که نیاز فوری برای مداخلات است که به کاهش خطر زوال عقل در افراد مسن … این کار کمک خواهد کرد که برای اطلاع رسانی در ورزش نسخه برای سلامت مغز, به طوری که آنها دقیقا می دانند چه نوع از تمرینات تقویت حافظه و حفظ و زوال عقل در خلیج است.”

ادامه مطلب “می توانید ورزش با شدت بالا بهبود حافظه خود را ؟” در QuickAndDirtyTips.com

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>