می توانید ورزش قبل از صبحانه به طور چشمگیری بهبود سلامت خود را ؟

get fit guy

من می دانم که ملی دیابت در ماه است اما اما من نمی توانستم اجازه دهید آن عبور کند به طور کامل بدون در نظر گرفتن یک نگاه در یک برنامه به طور بالقوه راه آسان برای کمک در مبارزه با این وضعیت سخت است.

در یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله بالینی غدد درون ریز و متابولیسم, سلامت دانشمندان در دانشگاههای داخل و بیرمنگام مجموعه ای از ارزیابی های حاد و مزمن اثرات ورزش قبل از انجام در مقابل پس از مواد مغذی مصرف (یا صبحانه به عنوان ما غیر دانشمندان آن تماس بگیرید) در کل بدن عضلانی و چربی استفاده (و یا سوزاندن چربی) و پس از صرف غذا متابولیسم گلوکز (یا حساسیت به انسولین).

شش هفته مطالعه بر روی 30 مرد که بوده است به عنوان طبقه بندی شده چاق یا دارای اضافه وزن و مقایسه نتایج حاصل از سه گروه:

  1. یک گروه که خوردن صبحانه قبل از ورزش
  2. یک گروه که خوردن بعد از ورزش
  3. یک گروه کنترل که هیچ تغییرات به شیوه زندگی خود را

هیچ تاثیری بر کاهش وزن

اجازه بدهید نقطه چیزی از حق کردن خفاش. آیا مردان در این مطالعه از خوردن وعده غذایی خود را قبل یا بعد از ورزش را ندارد هر گونه تفاوت از نظر از دست دادن وزن بیش از شش هفته تست دوره است. اما زمان وعده های غذایی را “عمیق و مثبت” اثرات آن بر سلامت خود را.

من فکر می کنم این یک نکته بسیار مهم را. وجود یک مفهوم در سلامتی-حوزه است که با ورزش در روزه دولت, شما به معنای واقعی کلمه سوزاندن چربی از بدن خود را. در حالی که محققان پیدا بود که افراد استفاده می شود بیشتر چربی از بافت چربی و چربی در عضلات به عنوان سوخت نبود و در نتیجه در برخی از جادویی کاهش وزن پروتکل.

این افراد که اعمال بعد از خوردن صبحانه از دست داد همان مقدار از وزن به عنوان گرسنه ورزشکاران که آن را خوردند ، و جای تعجب نیست که گروهی که نمی تغییر شیوه زندگی خود را در همه از دست هیچ وزن.

“ادامه مطلب “می توانید ورزش قبل از صبحانه به طور چشمگیری بهبود سلامت خود را ؟” در QuickAndDirtyTips.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im