می توانید اجتناب از کافئین افزایش عملکرد ورزشی خود را?

get fit guy

چند سال پیش من در حال آماده شدن برای یک مسابقه Ironman 70.3 در سیراکیوز نیویورک. آموزش من بود واقعا خوب و اعتماد به نفس من بالا بود. که من آن را به سر من که من ممکن است قادر به واجد شرایط برای قهرمانی جهان.

برای کسی مثل من واجد شرایط به معنای من را مجبور به رفتن مایل اضافی—استعاری مایل است. بنابراین من شروع به دنبال برخی از حاشیه و کمتر مزایای قابل توجهی من می تواند ترکیب. چیزهایی مانند نوشیدن آب چغندر مصرف یخ حمام و برای دو هفته قبل از مسابقه پرهیز از محبوب ترین نوشیدنی های مبتنی بر مواد مخدر—کافئین!

من می دانم درست است ؟

نقطه از این قهوه پرهیز اجازه می دهد تا بدن من به دست آوردن مجدد آن حساسیت به کافئین. سپس در تئوری زمانی که من تا به حال که جام بزرگ از شکوه قهوه در مسابقه صبح من می خواهم آن را احساس کنید.

در پایان, من مطمئن هستم که من احساس بسیار بیشتر از کافئین عجله از من معمولا انجام دهد. اما آنچه من احساس کمبود کافئین موجود در سیستم من برای کسانی که در دو هفته منتهی به رویداد. اجازه دهید فقط می گویند من نمی معمول من جیک جیک کردن و مثبت خود.

چرا کافئین?

کافئین است که به خوبی شناخته شده به منظور افزایش و طولانی و عملکرد ورزشی. بیشتر به طور خاص با دوز 3 تا 13 میلی گرم کافئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن (mg/kg) نشان داده شده است به منظور بهبود عملکرد ورزشی.

چگونه آن را انجام دهید ؟ خوب کافئین را در اثر تحریک در سیستم عصبی مرکزی نشان داده شده است به کاهش احساس خستگی و پایین تر درک اعمال و حتی سطوح پایین تر از درک درد. کافئین نیز باعث بهبود حدت ذهنی و وضوح آن کمک می کند تا حفظ لیزر مانند تمرکز و حتی آن را بهبود می بخشد و برخی از مهارت های فنی هر دو در طول و پس از فعالیت شدید. و اگر که نیست به اندازه کافی آن را نیز اعتقاد بر این به منظور افزایش توانایی بدن خود را با استفاده از چربی به عنوان سوخت است که می تواند به طور موثر افزایش زمان برای خستگی در استقامت حوادث.

برای دریافت یک کمی درس خوان و “sciencey است” برای دومین نظریه این است که کافئین بلوک چیزی به نام گیرنده های آدنوزین در مغز است. که منجر به افزایش سطح دوپامین و نورآدرنالین که هر دو می تواند منجر به همه فوق جادویی عملکرد-افزایش مزایای.

پرهیز از کافئین

اعتقاد بر این است که ساده ترین و موثر ترین راه برای افزایش عملکرد است که برای اولین بار اجازه می دهد بدن خود را به دست آوردن مجدد آن در حالت طبیعی حساسیت به کافئین. (که نظریه بود پشت در مسابقه روز و آن صادق است در بسیاری از محافل امروز.) که به معنی رفتن سرد ترکیه به مدت ده روز تا دو هفته است.

اما در سال 2017, یک مطالعه در مجله فیزیولوژی کاربردی از دانشگاه سائو پائولو, آزمایش که فرض است. محققان با قرار دادن 40 به خوبی آموزش دیده دوچرخه سواران را از طریق یک سری از آزمایش زمان حوادث است. هر رویداد 30 دقیقه به طول انجامید و انجام شد توسط دوچرخه سواران که بودند یا داشتن هیچ چیز به جز آب مصرف کافئین و دارونما یا مصرف واقعی 6 mg/kg دوز کافئین یک ساعت قبل از محاکمه. و این خوش شانس مردمی تنها به پرهیز از کافئین برای 24 ساعت قبل از هر رویداد!

در آغاز مطالعه هر یک از دوچرخه سواران خواسته شده بود در مورد کافئین نوشیدن عادت. سپس بر اساس پاسخ های خود را, آنها به صورت تصادفی به یکی از سه کافئین دار گروه: کم (دو تا 101 میلی گرم/روز) متوسط (104 به 183 میلی گرم/روز) و بالا (190 به 583 میلی گرم/روز). اولیه فرض برای مطالعه این بود که کمتر کافئین دار دوچرخه سواران را تجربه می کنند که بزرگترین افزایش در عملکرد. و بالاتر-گروه های کافئین دار را ببینید کمترین افزایش—به ویژه پس از قطع دوره بسيار کوتاه (24 ساعت.) در مقایسه با دو هفته محرومیت از کافئین من تحمیل بر خودم!

جای تعجب نیست که کافئین را افزایش همه عملکرد و سرعت 2.5% به طور متوسط در مقایسه با گروه دارونما. آن را نیز افزایش داد هر کس عملکرد 3.3 درصد بیشتر از آب ساده است. که جالب خودی خود—وجود دارد 1.2% دارونما استفاده! اما اثرات دارونما نیست آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد امروز است. برای که شما می توانید از مقاله من به نام می تواند اثر دارونما افزایش عملکرد ورزشی?

“ادامه مطلب “می توانید اجتناب از کافئین افزایش عملکرد ورزشی خود را?” در QuickAndDirtyTips.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de