هستند ‘عادی’ بهترین تمرینات برای آسیب های ACL?

گریز از مرکز تمرینات به طور چشمگیری می تواند افزایش حجم عضلانی و بهبود نتایج برای افراد با رباط صلیبی قدامی (ACL) یک مطالعه جدید با موش نشان می دهد.

یافته های چالش عقل متعارف که در مورد تمرینات مفید در دوران پس از آسیب فیزیکی, درمان, محققان می گویند.

مردم با آسیب های ACL می توانید از دست دادن تا 40 درصد قدرت عضلانی در پای آسیب دیده–با آتروفی عضلانی باقی مانده یک مشکل بزرگ حتی پس از بازسازی رباط و درمان فیزیکی است.

گریز از مرکز تمرینات قرارداد عضله در طول—فکر می کنم از رکود بازار از یک حلقه bicep و یا راه رفتن در سراشیبی. کسانی که تمرینات بسیار موثر در رشد عضله از متحدالمرکز تمرینات که در آن عضلات کوتاه در حالی که تولید نیروی—فکر می کنم از شکوفایی یک حلقه bicep می گوید: Lindsey Lepley استادیار حرکت شناسی در دانشگاه میشیگان.

از لحاظ تاریخی درمانگران استفاده نمی کند غیر عادی تمرینات چرا که آنها فکر می کردند که هرگز در برابر جزء باعث آسیب عضلانی در طول درمان فیزیکی Lepley می گوید.

اما متحدالمرکز تمرینات به تنهایی نمی دستیابی به رشد عضلانی مورد نیاز به بیماران قبل از آسیب عضلانی و قدرت است. این صادق است برای تمام رشته های ورزشی مربوط به سویه های عضلانی و صدمات نیاز به درمان فیزیکی, نه فقط 300,000 بازسازی ACL انجام شده سالانه است.

“گروه ما به مدت طولانی بر این باور است که ترکیب eccentrics به PT مفید است و به عضلات می گوید:” Lepley که زودتر تحقیقات نشان داده که ترکیب عجیب و غریب ورزش به یک ACL برنامه توانبخشی افزایش قدرت 30% در مقایسه با تمرين به تنهایی.

مطالعه حاضر نشان داد که تنها 15 دقیقه کشمکش عجیب و غریب ورزش برای تازه کار و عضله (عضله unexposed به قبل از فعاليت برونگرا) در موش نشان داد نتایج بهتر از تمرين در ترویج رشد بسیار محدود آسیب Lepley می گوید.

عضلات و مکانیسم های حاکم بر عملکرد به شدت حفاظت شده در سراسر گونه او می گوید:.

در این مطالعه Lepley و همکاران به حال موش اجرا سربالایی یا سراشیبی مخصوص جوندگان تردمیل. آنها سپس به بررسی فیبرهای عضلانی برای صدمات و سنتز پروتئین نشان دهنده رشد عضلانی است.

محققان تنها یک آسیب دیده فیبر در 9,000 به علاوه فیبرهای عضلانی و آنها آن را در بر داشت در متحدالمرکز (سربالایی) ، آنها همچنین دریافتند که افزایش قابل توجهی در پروتئین نشانگر ارتباط با رشد عضلانی در خارج از مرکز گروه پس از تمرین نسبت به گروه متحدالمرکز.

بعدی محققان امید به آزمون اثر مستقیم گریز از مرکز ورزش بر عضله پس از آسیب دیدگی ACL با استفاده از یک غیر تهاجمی جوندگان مدل ACL که شبیه انسان آسیب Lepley می گوید.

“هدف ما این است که به ترجمه یافته های ما از نیمکت بالا به حاشیه” Lepley می گوید. “ما می خواهیم این اطلاعات به پزشکان و بیمارانی که تا به حال صدمات اسکلتی-عضلانی به ترویج مادام العمر بهداشت و سلامتی است.”

این مطالعه به نظر می رسد در مجله آموزش های ورزشی.

منبع: دانشگاه میشیگان

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>