20 دقیقه دوز از طبیعت می تواند به کاهش استرس خود را

در این زمان از عدم انزوای اجتماعی و تنظیم برای یک زندگی متفاوت و صرف زمان در طبیعت—در حالی که حفظ مناسب اجتماعی فاصله البته—یک نوع پادزهر برای ما پریشانی. قرار گرفتن در معرض طبیعت دارای مزایای بسیاری از جمله خواب بهتر و کاهش التهاب و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و کلیدی در میان آنها یک دولت بهتر از آسایش روحی و روانی از جمله استرس و کاهش توانایی به ماندن متمرکز و تجربه هیبت.

وجود دارد مزایای فیزیکی نیز از جمله قرار گرفتن در معرض هوای پاک و مفید ثانویه ترکیبات گیاهی (phytoncides) و سلامت-ساختمان میکروب ها و تولید ویتامین D یک جزء مهم از یک سیستم ایمنی سالم است.

ما می دانیم که شفا تاثیر طبیعت تجربه می کند نیاز به یک سفر به بیابان و یا غوطه وری کامل در طبیعت است. در واقع هر جا که کمک می کند تا شما احساس وابستگی به طبیعت را انجام خواهد داد. حس ارتباط با طبیعت را می توان غیر فعال و یا فعال. منفعل تجربه ناخودآگاه است. این یکی از نرم شیفتگی نوع از چیزی که اتفاق می افتد زمانی که ذهن سرگردان و شما متوجه هوا بر روی پوست شما تماس با پرندگان و شکل درختان در برابر آسمان. یک فعال تجربه آگاهانه رابط با برخی از جنبه های طبیعت است. به عنوان مثال, “اوه, عجب” لحظه ای که نگاه کردن به چیزی و یا تبدیل شدن به ناظر درگیر با فعالیت های طبیعت—مانند راه جوانه های باز و یا گرده ارتباط برقرار کردن با یک گل.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>