5 راه برای حفظ جامعه در حالی که اجتماعی فاصله

آن را ممکن است برای حفظ جامعه در حالی که اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش COVID-19 با توجه به یک استاد روانشناسی سلامت.

در تلاش برای کند کردن گسترش COVID-19 در طول ما هزاران فرد در اجتماعات در حال حاضر لغو شده از جمله رویدادهای ورزشی, راهپیمایی کنسرت و خدمات کلیسا. برای بسیاری از CDC توصیه های اجتماعی فاصله می توانید شروع به احساس منزوی. افرادی که افسردگی و اضطراب می تواند علائم خود را تشدید و افرادی که به طور معمول افسرده و یا مضطرب می توانید شروع به احساس قطع و تنهایی.

اما, وجود دارد راه هایی برای حفظ جامعه در حالی که هنوز مسئول با توجه به لورا وسترلند استاد و صندلی وزارت بهداشت روانشناسی در دانشکده بهداشت حرفه ای در دانشگاه میسوری.

“ما می تواند در کاهش اثرات اجتماعی فاصله با رسیدن به دیگران در راه های مختلف” وسترلند می گوید. “این بسیار توانمند سازی وقتی که همه احساس می کند مانند آنها را به یک محل به کمک.”

وسترلند زیر را ارائه می دهد بینش برای حفظ جامعه:

1. تماس یا چت تصویری با دوستان و خانواده

اتصال با دیگران عملا می تواند ایجاد یک حس اجتماعی در طول زمان دشوار است.

این شامل بازی های مجازی, چک کردن در با مردم از طریق پیام های متنی و حلق آویز کردن در ویدیو چت گروهی. مردم می توانید در نظر با استفاده از تلفن های درختان برای بررسی در در اعضای خانواده و برای حفظ همه ارسال شده در چگونه آنها در حال انجام است. شما می توانید بازی بازی های هیئت مدیره با استفاده از چت تصویری و یا FaceTime و شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن یک مختصر روزانه گروه تماس با یک گروه کوچک از دوستان برای طرح آنچه شما امروز انجام خواهد داد در صورتی که شما نمی توانید خارج شوید. فقط مطمئن شوید که مکالمات خود را شامل non-ویروس-موضوعات مرتبط پس می توان آن را آسان به تمرکز بر روی ویروس و فراموش کردن همه چیز است که به خوبی رفتن.

2. دیدن یک دوست در حالی که مراقب باشید

اگر آن را امن برای انجام این کار صرف زمان با یک یا دو نفر دیگر در فرد است.

به یاد داشته باشید آن را خوب برای گروه های کوچک از ده نفر یا کمتر به هنوز زمان صرف با هم. CDC تعریف “اجتماعی فاصله” به عنوان حفظ شش پا از فاصله بین خود و دیگران زمانی که ممکن است. مطمئن شوید که برای شستن دست های خود را و پاک کردن سطوح قبل و بعد از صرف وقت با هم. اگر آب و هوا اجازه رفتن به خارج! نشسته در اطراف گودال آتش می تواند یک راه برای عبور یک شب لذت بخش. پیاده روی در خارج است یک راه عالی برای از بین بردن استرس درک طبیعت و لذت بردن از خارج از منزل. در نظر گرفتن راه رفتن در یک محلی دنباله و یا سفر به یک پارک محلی در حال حاضر که هوا گرم است. اگر خانه خود را برای تنظیم آن Netflix شب با یک یا دو نفر می تواند اجازه می دهد شما را به لذت بردن از هر شرکت دیگر در حالی که هنوز نشسته شش فوت از هم جدا.

3. آشپزی برای دیگران در جامعه

طبخ یک وعده غذایی برای یک دوست و عضو خانواده یا همسایه که نمی طبخ و یا تحویل مواد غذایی به کسی که housebound.

این یک راه کوچک برای یک تاثیر بزرگ و نیز روشن روز خود را. در نظر خروج از نوع یادداشت برای دیگران خارج از خانه خود را و یا گاه به گاه یک حرکت کوچک از مراقبت مانند یک شیشه کوچک از گل های شاخه بریده و یا یک کتاب شما به تازگی لذت می برد. مطمئن شوید که دیگران که نمی تواند ترک خانه های خود باید شماره تلفن همراه خود را. همچنین, فراموش نکنید که برای پرسیدن در مورد حیوانات خانگی خود را—آیا آنها به اندازه کافی بستر گربه یا سگ ؟ علاوه بر این در نظر های پیشنهادی برای, خنده دار, فیلم ها و یا فیلم شما لذت می برد.

4. دوستانه در حالی که فاصله اجتماعی

وجود دارد بدون نیاز به اجتناب از تماس با چشم و لبخند زدن به همسایه خود است. ما همه در این با هم. مودب موج بزرگ را می توانید تقویت روحیه در طول این زمان دشوار است.

5. خود را به اشتراک بگذارید اضافی

اگر شما فوق العاده کاغذ توالت و یا تمیز کردن وسایل در دسترس در نظر های مازاد خود را به سود دیگران. مواد غذایی, بانک, پناهگاه بی خانمان و دیگر سازمان های محلی نیاز به کمک های مالی خود را. بسیاری از مردم مبارزه در بهترین زمان به اطمینان حاصل شود که خانواده ها باید منابع آنها نیاز دارید و این ویروس قرار می دهد و حتی بیشتر فشار بر افراد و سازمان ها فقط زمانی که تامین این منابع ممکن است بیشتر به چالش کشیدن.

دیدگاه ها و نظرات بیان شده در اینجا بر اساس تحقیقات و/یا نظرات اعضای هيات علمی و منعکس نمی شود دانشگاه را موضع رسمی.

منبع: دانشگاه میسوری

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de