5 راه برای کمک به کسانی که مبتلا به آلزایمر در طول COVID-19

این COVID-19 همه گیر و در نتیجه انزوای اجتماعی در حال حاضر چالش های منحصر به فرد برای بیش از پنج میلیون آمریکایی مبتلا به بیماری آلزایمر و مراقبان آنها.

در اینجا مونیکا تاونسند, آموزش و مشاوره متخصص در خدمات جامع در پیری در دانشگاه راتگرز رفتاری مراقبت های بهداشتی در دانشگاه راتگرز سهام برخی از راه های مراقبان می تواند کمک به عزیزان خود مقابله از طریق بحران بهداشت و درمان و کمک خود را در همان زمان.

1. نگه دارید تا یک روال. اگر شما عزیزان حضور در برنامه روز است که بسته شده است و در حال حاضر در خانه با شما آن خواهد بود مفید به یک ساختار با فعالیت های برنامه ریزی شده. می تواند به شما عزیزان کمک های مورد علاقه خانواده معمول مانند مرتب سازی مواد غذایی سازماندهی کوپن و یا قرار دادن دور رختشویی? وجود دارد فرصت های دیگر برای نامزدی: رقص به موسیقی مورد علاقه, خواندن یک داستان کوتاه و یا کارت به ارسال به یک دوست.

2. تمرین مراقبت از خود است. خانه خود را پناهگاه خود را. نگاهی به زمان برای تمرین چیزهایی که به شما احساس خوب و کمتر مضطرب است. خاموش کردن اخبار اگر آن را به نظر می رسد منحرف. تمرین استراحت کوتاه به کشش و نفس کشیدن. نگاهی به پیاده روی در خارج با شما عزیزان. تغذیه بدن خود را با یک رژیم غذایی متعادل و ذهن خود را با مثبت خود صحبت کنید. به یاد داشته باشید آنچه که شما لذت بردن از انجام.

3. مقابله با استرس و اضطراب. شما عزیزان ممکن است تجربه یک حس استرس بودن در خانه محدود بیش از حد معمول است. آنها ممکن است یک زمان سخت تر در ابراز آنچه که آنها احساس و تبدیل شدن به بیشتر آشفته. اگر شما مشاهده بیشتر تحریک به انجام کاری با آنها که آشنا است. پخش موسیقی از طریق نگاه, آلبوم عکس, یک بازی است. اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها بی خطر هستند و شما وجود دارد برای کمک به. تسکین دهنده, لمسی, مسواک زدن موهای خود را و یا در آغوش گرفتن را ممکن است آرامش و کاهش اضطراب. چک کنید و ببینید چه چیزی ممکن است باعث تحریک و ایجاد تغییرات در آن مورد نیاز است.

4. آدرس معنوی نیاز دارد. مانند شما عزیزان ممکن است میل به هنوز هم معنوی بود در حالی که خانه محدود شده است. آنها را درگیر در فعالیت های است که آنها را به یاد خود ارتباط معنوی. آن را می توان گفت: نماز با هم آواز مورد علاقه خود را پرستش آهنگ و یا خواندن از پرستش آنها کتاب یا راهنمای. اتصال به معنوی خود نیاز دارد می تواند کمک به آنها در پیدا کردن معنی و آرامش در زمان به چالش کشیدن.

5. همیشه در ارتباط ماندن. شما ممکن است پیدا کردن آن سخت تر به ماندن متصل در حالی که خانه محدود شده است. استفاده از تکنولوژی برای کمک به ماندن متصل به عزیزان و منابع بسیار مورد نیاز. با مراقب پشتیبانی از گروه های لغو شده و سپس به خانه سالمندان محدود تماس تصویری با یک دوست خود را به یک لبخند به چهره خود را. برنامه مجازی تاریخ برای به اشتراک گذاشتن داستان و یا حتی صفحه اصلی پروژه ها.

منبع: دانشگاه راتگرز

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>