5 نکته برای تغذیه خواران ضربه زننده در حالی که ماندن در خانه

یک متخصص تغذیه راهنمایی برای تغذیه بچه ها که در حال خواران ضربه زننده در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

تعادل شیک بچه اشتهای با تغذیه مناسب می تواند یک چالش در بهترین زمان است. اما در حال حاضر با مدارس و مراقبت روز تعطیل در سراسر کشور بسیاری از والدین از کار از خانه و با برنامه در بی نظمی آن ممکن است به نظر می رسد کاملا غیر ممکن است.

کاتلین کلر دانشیار علوم تغذیه در پن استیت می تواند همدردی. به عنوان یک کودک تغذیه پژوهشگر و پدر و مادر خودش کلر تا به برخی از نکات برای نگه داشتن کودکان سالم و تغذیه در مواقع استرس:

1. نگه داشتن یک روال ثابت

حتی اگر برنامه های مختلف را می توان یا بیشتر گیج کننده در حال حاضر نسبت به قبل از همه گیر کلر می گوید آن را هنوز هم مهم است برای کودکان و نوجوانان به احساس ساختار و ظاهر ، ارائه وعده های غذایی و میان وعده در سازگار بار در هر روز است یک راه عالی برای کمک به کودکان خود را در انطباق با شرایط جدید.

2. تعادل صفحه نمایش زمان با فعالیت فیزیکی

کلر می گوید که همانطور که همه ما زمان بیشتری را صرف در داخل خانه در طول اقامت در خانه, سفارشات, این احتمال وجود دارد که بچه ها ممکن است تا پایان وقت بیشتری را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش. اما مطالعات قبلی ارتباط بیش از حد صفحه نمایش زمان با افزایش خطر مشکلات با بی توجهی و تکانشگری چاقی و بی خوابی است.

“زمانی که ممکن است پدر و مادر می تواند تعادل بار در مقابل صفحه نمایش با زمان صرف بازی در خارج” کلر می گوید.

“هنگامی که آب و هوا بد است, تشویق و ترغیب به بازی فعال در داخل مانند در اختیار داشتن یک مهمانی رقص در خانه با بالش یا برای ساکت تر بازی یوگا و کشش.”

3. نگه داشتن میان وعده های سالم در دست

میان وعده ها بخش مهمی از فیلم در شب و یا پیک نیک در حیاط خلوت. کلر توصیه ارائه تنقلات هستند که هر دو جالب و آشنا به کودکان مانند ذرت بو داده, سیب, هویج, make-your-own دنباله مخلوط غیر شیرین غلات و حبوبات و موز و انگور است. می توان آن را مفید برای نگه داشتن این مواد غذایی به راحتی در یک محل در دسترس به طوری که بچه ها می توانید آنها را زمانی که آنها گرسنه هستند.

4. تشویق آگاهی بدن

کلر توضیح داد که به عنوان کودکان رشد و توسعه آنها ممکن است از دست دادن توانایی خود را به می دانم که چقدر به غذا خوردن در یک وعده غذایی یا میان وعده. تحقیقات قبلی متوجه شد که زمانی که در خدمت بخش بزرگتر از معمول وعده های غذایی یا میان وعده, پیش دبستانی مصرف بیشتر مواد غذایی هم وزن و کالری است.

اما کلر می گوید که در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای کمک به بچه ها لحن به چگونه بدن خود را احساس می کنند و آنها را به آگاهی بیشتری از احساسات مانند گرسنگی و پری.

“این به این معنی خوردن انواع غذاهای زمانی که آنها گرسنه هستند و توجه به آنها چگونه احساس می کنید زمانی که آنها تا به حال “فقط حق “مقدار” کلر می گوید. “کودکان آموزش استراتژی های به توجه به علائم بدن خود را در حال دادن به آنها برای هدایت اشتهای خود را.”

5. حد قند شیرین نوشیدنی

قند شیرین نوشیدنی مانند نوشابه و نوشیدنی های ورزشی و برخی از آب میوه و طعم خوب است اما می توانید اضافه کردن کالری به رژیم غذایی کودک بدون ارزش غذایی است.

قبلی مطالعه نشان داد که یک پنجم کودکان گزارش نشده نوشیدن هر آب در یک روز داده می شود و کسانی که کودکان و نوجوانان به مصرف کالری بیشتر از نوشیدنی های شیرین شده ،

کلر توصیه ارائه آب و سایر نوشیدنی های شیرین اکثریت از آن زمان و رزرو نوشیدنی های شیرین به عنوان نادر رفتار میکند.

“با آب و هوای گرمتر در افق کودکان خواهد بود برای رسیدن به نوشیدنی برای رفع تشنگی خود را,” کلر می گوید.

“درمان آب میوه و شکر به نوشیدنی های شیرین شده با عنوان “رفتار شیرین’ به جای نوشابه. مطمئن شوید که به آب های طعم دار و کم کالری به آرامی نوشیدنی های شیرین شده با در دست و نگه داشتن آب جعبه برای مناسبت های خاص است.”

منبع: Penn State

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>