3 استراتژی برای غذا خوردن سالم–که کدام یک بهترین است ؟

می تواند عادات غذا خوردن خود را بهتر ؟

شما در شرکت خوب است. با وجود دهه haranguing توسط پدر و مادر, بهداشت حرفه ای, سازمان های دولتی و podcasters متوسط آمریکایی است که هنوز خوردن بیش از حد قند و غذاهای بسیار و بیش از حد چند میوه ها و سبزیجات است. ما در حال مصرف کالری بیش از حد بسیاری و بیش از حد چند مواد مغذی است. به عنوان یک نتیجه ما هر دو اضافه وزن و سوء تغذیه.

علل رژیم غذایی ما discretions به خوبی مستند شده است. گسترش ارزان کالری زیاد و بیش از حد خوش طعم, مواد غذایی و نوشیدنی و همچنین عادی از اندازه بخش ثابت و وعده ایجاد یک محیط و فرهنگ در آن طول می کشد فوق العاده انسان تلاش و اراده به پرخوری نیست.

سوال: آیا تغییر این همه ؟ قرار دادن کالری در رستوران منوها? پنهان کردن بستنی در فریزر? خدمت شام کوچکتر شام صفحات ؟ ارسال غذا خوردن سالم پیام ها در سالن های غذاخوری breakrooms و ما یخچال و فریزر در خانه ؟

شما نام آن کسی که تلاش کرده است. و بسیاری از این استراتژی کار—حداقل یک کمی. اما هر یک از آنها واقعا ساخت یک دندانه?

بهترین راه برای ترویج عادات سالم

آنچه در حال موثر ترین راه برای تشویق رفتارهای سالم است که در نهایت منجر به بهبود سلامت ؟ یک جفت از محققان فرانسوی (رومن Cadario و Pierre Chandon) مجموعه ای از برای پیدا کردن. آنها شناسایی 96 مطالعات تحقیقاتی که شاغل استراتژی های مختلف برای nudging مردم نسبت به سالم انتخاب و مقایسه نتایج خود را به تعیین که به نظر می رسید بیشتر موثر است.

در این مطالعه خاص محققان محاسبه چگونه هر یک اشاره نهفته مجموع مصرف کالری روزانه. در حال حاضر مسلما کاهش کالری نه تنها راه ارنج زدن ممکن است خود را بهبود تغذیه. اما با چاقی بودن چنین نگرانی اصلی آن را قطعا مربوطه. و این متریک می کند و اجازه می دهد تا ما را به مقایسه اثرات بسیاری از انواع مختلف از مداخلات.

ارنج زدن در این مورد تعریف شده به عنوان چیزی که تغییر رفتار مردم را بدون آشکار نهی از چیزی و یا با استفاده از مشوق های اقتصادی. برای مثال اگر یک کارفرما می خواستم به کارکنان خود را تشویق به مصرف کمتر نوشابه و آب بیشتر آنها می تواند حذف تمام نوشابه از ماشین آلات و یا دو برابر قیمت نوشابه در به طوری که بطری آب شد بسیار ارزانتر است. اما نه از آن خواهد بود هل می دهد.

ارنج زدن چیزی است که تحت تاثیر انتخاب های که شما را (یا در زبان محققان, تغییر انتخاب معماری) بدون از بین بردن توانایی خود را برای ایجاد و یا پرداخت هزینه های مختلف انتخاب کنید. محققان دریافتند که اشاره تقسیم خود به سه دسته.

“3 استراتژی برای غذا خوردن سالم—که یکی از بهترین است ؟” در QuickAndDirtyTips.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>