در اینجا نحوه مراقبت از نوشیدنی خود در این فصل تعطیلات آورده شده است


خشک ژانویه – یا Drynuary، برای شروع کننده ها – به بدن و ذهن شما این فرصت را می دهد تا بعد از نفخ و خستگی فصلی دوباره شروع کنید و فکر کنید. برای حرکت آوازی، رویکرد کاهش نوشیدن الکل برای زندگی کاملتر در لحظه می تواند و باید در تمام طول سال اتفاق بیفتد. با این حال، به جای حذف کامل الکل، افراد بیشتری “کنجکاو هوشیار” هستند و عناصر سبک زندگی بدون الکل را بدون پرهیز کامل بررسی می کنند.

روزاموند دین، روزنامه‌نگار ساکن لندن که کتابی را بر اساس این اصطلاح منتشر کرده است، می‌گوید: «نوشیدن با احتیاط»، عبارت و فلسفه‌ای که خود بازتاب مراقبه روی یک لیوان شراب یا آبجو است، در سال‌های اخیر رایج‌تر شده است. او گفت که در سال 2017، به جای اینکه به الکل به عنوان یک عادت یا عصا نگاه کند، برای اینکه در مورد رابطه خود با الکل فکر کند.

او می‌گوید: «به یک رویداد کاری می‌رفتم که در آن شراب سفید زننده و ارزانی وجود داشت و آن را برگردانید» یا «بچه‌ها را بعد از یک روز پرمشغله بخوابانید و یک بطری را باز کنید». “این نوشیدنی است که شما بدون فکر کردن به آن انجام می دهید.” در مقابل، نوشیدن با دقت به معنای “آگاه بودن از رفتار خود در هنگام تصمیم به نوشیدن الکل” است: برای مثال، محاسبه تعداد کوکتل هایی که در یک شب می نوشید یا توجه دقیق به این که چرا، کجا و چه زمانی جذب نوشیدنی می شوید. .

این طرز تفکر ممکن است به ویژه برای افرادی که به دنبال راه هایی برای کاهش عادات مزاحم خود در طول یک بیماری همه گیر هستند جذاب باشد. مطالعات نشان می دهد افزایش چشمگیر مشکل نوشیدن الکل در سال گذشته، به ویژه در میان زنان. میلی گوچ، که انجمن دختر هوشیار را در سال 2018 تأسیس کرد، گفت: با ادامه این بیماری همه گیر، “ما یک جهش واقعی در آمدن مردم به ما داشتیم.” این جامعه زنان هوشیار و کنجکاو را برای رویدادهایی مانند “برانچ بدون نوشیدن مشروب” گرد هم می آورد. و بحث صبحانه مجازی.

روبی وارینگتون، نویسنده نیویورکی، پنج سال پیش شروع به استفاده از اصطلاح “کنجکاو هوشیار” کرد. در آن زمان، او در مصاحبه‌ای گفت که به نظر می‌رسد عادت‌های الکلی‌اش کنترل شده است: او هرگز غش نکرد و حتی بیش از دو شب متوالی مشروب نوشید. اما او بیش از آنچه می خواست نوشید، احساس نمی کرد که نمی تواند نه بگوید. خانم وارینگتون مشتاق یک رویکرد متوسط ​​برای نوشیدن بود: توانایی زیر سوال بردن رابطه خود با الکل بدون پایان دادن به آن. او در سال 2018، کتاب «کنجکاو هوشیار: خواب شاد، تمرکز بیشتر، حضور نامحدود، و ارتباط عمیقی که همه ما در طرف دیگر الکل انتظار داریم» را منتشر کرد، و فلسفه پشت آنچه را که او آن را «انتخابی برای زیر سؤال بردن» می نامد، بیان کرد. به عهده گرفتن. خانم وارینگتون می‌گوید زیر سوال بردن عادات نوشیدن اغلب افراد را به اتخاذ استراتژی‌های دقیق‌تر نوشیدن سوق می‌دهد.

Drew Jaeger، یکی از بنیانگذاران و مدیر برنامه در Club Soda، یک جامعه آنلاین که ظهور کرده است، گفت: “ما با هم این داستان در مورد الکل را به ارث بردیم، که تنها راه برای تغییر نوشیدنی شما این است که به پایان برسید.” نزدیک به هفت سال پیش در بریتانیا. این گروه میزبان رویدادهای اجتماعی غیرالکلی آنلاین و شخصی، و همچنین برنامه های رایگان و پولی است که به اعضا آموزش می دهد چگونه عادت های خود را در نوشیدن الکل کاهش دهند. حدود نیمی از بیش از 70000 عضو کلاب سودا به جای اینکه کاملا هوشیار باشند، علاقه مند به کاهش نوشیدنی خود هستند. این گروه در سال‌های اخیر رشد ثابتی به‌ویژه در ایالات متحده داشته است، و همچنین علاقه بیشتری از سوی افرادی در 20 سالگی که نگران تأثیر نوشیدن الکل بر سلامت روانشان هستند، بیشتر شده است.

شواهد علمی محدودی در مورد اثربخشی استفاده از احتیاط در رفتار متوسط ​​نوشیدن الکل وجود دارد. یک مطالعه در سال 2017 بر روی 68 مصرف کننده زیاد الکل در بریتانیا نشان داد که افرادی که 11 دقیقه تمرین تمرکز حواس داشتند، به طور قابل توجهی مصرف الکل خود را در هفته آینده کاهش دادند. سونجیو کامبوی، استاد روانشناسی در دانشگاه کالج لندن و نویسنده اصلی این مطالعه، گفت: این “میکرودوز مراقبه” ممکن است به شرکت کنندگان کمک کرده باشد تا با تشویق آنها به احتیاط در زمانی که ممکن است برای مقابله با استرس به الکل روی آورند، احساسات خود را تنظیم کنند.

کنت استولر، دانشیار روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز، گفت: رویکرد نوشیدن آگاهانه نیز مبتنی بر استراتژی‌های مشابه درمان شناختی-رفتاری است، یک مداخله روان‌شناختی که برای مقابله با افسردگی و اضطراب استفاده می‌شود. او گفت که با تشویق مردم به شناسایی اثرات الکل بر افکار، احساسات و رفتارهای خود، نوشیدن دقیق الکل می تواند ابزار موثری برای افرادی باشد که علاقه مند به کاهش مصرف الکل هستند، اما نه برای افرادی که مشکل شدید الکل دارند.اختلال مصرف الکل.

برخی از کارشناسان و کهنه سربازان “کنجکاو هوشیار” نکاتی را در مورد چگونگی مراقبت بیشتر در مورد الکل ارائه کرده اند.

توقف و بازتاب

خانم وارینگتون توصیه می کند افرادی که می خواهند وزن کم کنند، الکل را برای مدت طولانی، معمولا بین 30 تا 100 روز، از زندگی خود حذف کنند. او گفت که این استراحت فرصتی برای تأمل است. از خود در مورد نقش الکل در زندگی و لحظات زندگی روزانه خود بپرسید – شام آخر هفته با دوستان، قسمت تلویزیونی قبل از خواب – که باعث می شود بیشترین هوس آن را داشته باشید و راه های دیگری برای پر کردن شکاف ها پیدا کنید.

دکتر استولر به شما توصیه می کند در مورد نوشیدنی که دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید فکر کنید. آیا شما جذب طعم الکل شده اید؟ حس بدنی وزوز؟ مقدار الکلی را که به طور معمول مصرف می کنید تا اثر خاصی ایجاد کند، تعیین کنید و سپس به جنبه هایی از نوشیدنی که کمتر دوست دارید، مانند خماری یا احساس از دست دادن کنترل فکر کنید. او گفت که بیان این جنبه‌های زندگی نوشیدنی‌تان می‌تواند به شما در ایجاد دستورالعمل‌های کاهش واقعی کمک کند.

ایجاد یک طرح

دکتر استولر گفت نوشیدن الکل تمرکز ما را بر جهان محدود می کند و چیزی را ایجاد می کند که برخی از روانشناسان آن را “نزدیک بینی الکلی” می نامند – ما فقط بر لحظه حال تمرکز می کنیم. او گفت که به همین دلیل بسیار مهم است که برنامه ای برای نوشیدن دقیق نوشیدنی قبل از زمان ایجاد شود. این ممکن است شامل نوشیدن با دوستی باشد که نوشیدنی ملایم را نیز انجام می دهد، اطمینان حاصل کنید که در حین نوشیدن غذا می خورید، و از ساقی بخواهید که نصف مقدار الکل را در یک کوکتل مصرف کند. او گفت که این ترفندها سرعت ورود الکل به سیستم شما را کاهش می دهد و می تواند به شما کمک کند تا روی نوشیدنی هایی که برای مصرف انتخاب می کنید تمرکز بیشتری داشته باشید.

خانم دین به چیزی که قانون سه می نامد پایبند است: سه نوشیدنی یا کمتر، حداکثر سه شب در هفته. او گفت که اغلب کمتر از آن مشروب می‌نوشد و سختگیری باعث می‌شود از هر نوشیدنی لذت ببرد.

سوالات خود را بپرسید

الکل را بدیهی نگیرید. اگر قصد نوشیدن دارید، آن را آگاهانه و آگاهانه انتخاب کنید. به این فکر کنید که آیا الکل به تجربه شما می افزاید – چه تفاوتی با نوشیدن الکل در مهمانی یا شب در بار می کند؟ و اگر برای لذت بردن از رویدادی که در آن زمان خوبی ندارید، مشروب می خورید، فقط به رفتن به خانه فکر کنید.

خانم گوچ کسانی را که با دقت شروع به نوشیدن الکل می کنند تشویق می کند که همچنان در مورد عوامل محرک در مصرف الکل سوال بپرسند – مانند دوستانی که با آنها بیشتر مشروب می نوشند و موقعیت هایی که آنها را وسوسه می کند به بار بروند.

خانم وارینگتون گفت: “اگر واقعاً یک لیوان شراب می خواهید، یک لیوان شراب بخورید.” اما به احساس نوشیدن آن توجه کنید. مزه شراب چگونه است؟ چه چیزی باعث شد به الکل میل کنید؟ روز بعد چه احساسی دارید؟ او گفت: کنجکاو باشید.

نوشته دنی بلوم © نیویورک تایمز

این مقاله در ابتدا در نیویورک تایمز منتشر شد.


https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir