چه نوع از ورزش بهتر است در طول یائسگی ؟

get fit guy

در حالی که پیش یک شنونده نوشت: برای من سوال بود که قطعا فراتر از منطقه از تجربه و تخصص. این یک سوال بود در مورد یائسگی است. دیدن که من نه دکتر و نه یک زن تصمیم گرفتم که من نیاز به در تماس با یک متخصص برای مقابله با این یکی.

سوال این بود:

“من فقط شروع یائسگی و واقعا می خواهم به نگه داشتن و تمیز و بدون چربی و حفظ عضلات است. آیا این واقع بینانه است یا میانسال گسترش اجتناب ناپذیر و من فقط باید قبول کند که من باید یک طفیلی نرمتر بدن از من استفاده می شود ؟ من متوجه وجود تعداد بسیار کمی از زنان در سن و سال من در ورزشگاه بلند کردن وزنه است.”

من پادکست مهمان دکتر Tamsin Lewis, زمانی که او در مسابقه (برنده) ورزش های سه گانه مرد آهنین. او از تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه پیری و هورمون های ساخت او مهمان برای این موضوع است.

سه جانبه استراتژی مناسب يائسگي

در گفتگوی ما, ما را خراب ترین و مهم ترین نکات عملی را به سه سطل:

  1. تغذیه استراتژی: کاهش کربوهیدرات ساده و افزایش مصرف پروتئین.
  2. تکمیلی استراتژی: بحث در مورد با یک پزشک مورد اعتماد امکان معرفی ازطریق جایگزینی هورمون.
  3. شیوه زندگی, استراتژی: افزایش میزان مقاومت یا قدرتی (به طور خاص در گروه های عضلانی بزرگتر) انتخاب فعالیت های فیزیکی است که در حال لذت بخش و کمک به شما شادی و کاهش استرس و خواب خوب و با تمرکز بر یک عمل ترمیمی (یوگا پیلاتیز و نفس کار).

در اینجا این است که یک متن گفتگو با دکتر Tamsin Lewis. متن کلمه به کلمه آن را بسیار آسان تر به گوش دادن به بیش از به عنوان خوانده شده. بنابراین مثل همیشه من را تشویق شما را به گوش دادن به صوتی بنابراین شما از دست ندهید در هر یک از پیچیدگی های خاص.

ورزش برای یائسگی

براک: من قصد دارم به گوش دادن به یک سوال است که من به طور خاص از یکی از شنوندگان. من حدس می زنم یک جای خوب برای شروع خواهد بود برای پاسخ به اولین سوال چون من فکر می کنم ما می توانید پاسخ دهید که کاملا به سرعت. او درست است ؟ این وسط سن گسترش اجتناب ناپذیر ؟

دکتر تام: من فکر نمی کنم هر چیزی در زندگی اجتناب ناپذیر است ، به غیر از مرگ و مالیات. چه کسی بود که گفت ؟ من فکر می کنم, آن را قطعا بیشتر شایع است و قطعا آن [چیزی] که مردم به من برای کمک به کاوش در نظر اگر وجود دارد هر گونه پاسخ برای چرا من ناگهان به دست آوردن وزن. من تغییر نکرده چه من به غذا خوردن. من بیشتر انجام همان ورزش است. اما قطعا هنگامی که شما رویکرد که شروع یائسگی با تغییر در هورمون ها کاملا باعث می شود شما بیشتر در معرض ابتلا به ذخیره سازی وزن است. بنابراین دو چیز وجود دارد وجود دارد. شما هم می توانید تنظیم کنید راه شما ورزش یا شما باید تنظیم راه شما ورزش می کنید و ما به آن می آیند. و همچنین شما می توانید این تغییر هورمونی محیط به عنوان آنها تماس بگیرید و آن را با سه استراتژیک رژیم غذایی روش و همچنین به طور بالقوه با استفاده از در یک محیط امن و پزشکی هدایت شیوه هورمون ازطریق هورمون. بنابراین به طور موثر جایگزین چه بدن خود را در حال اجرا است و یا اختلال در تعادل ، صحبت بیشتر در مورد یائسگی دولت است که قطعا می تواند از هر چیزی از اواسط سی سالگی به بعد که در آن شما را تبدیل به این درجه از استروژن و پروژسترون تغییرات.

دکتر تام: استروژن تمایل شما را به ذخیره چربی. این تمایل به شما را بیشتر مستعد ابتلا به, بودن این است که زمانی که شما بیش از حد استروژن و گرایش آن به شما احساس پف کرده. آن می تواند شما را به ذخیره چربی به طور خاص در غالب شکل بنابراین در اطراف لگن و کمر و سینه. بنابراین من می تواند کشف شیمی در تمام طول روز, اما من حدس می زنم ما نیاز به نگاه در پاسخ اینجا. و من فکر می کنم برای یائسگی هنگامی که زمان مهم است. بنابراین کلاسیک, پزشکی, یائسگی تعریف شده است به عنوان عدم وجود چرخه های قاعدگی به مدت یک سال. اما دوران یائسگی است که سال قبل شاید حتی تا 10 سال کلاسیک حدود پنج سال از تغییرات هورمونی. و به من گفت: معمولا مشخص می شود این نوسان سطح استروژن یا استروژن غالب تصویر و یا در یک سطح استروژن و پروژسترون تصویر. بنابراین هنگامی که شما در رسیدن به یائسگی اگر شما بوده ام مشخص می شود, پزشکی و یا توسط خودتان را به عنوان داشتن هر چرخه قاعدگی حدود یک سال و سپس شما احتمالا می تواند از این تصمیم که به معنی شما باید قاطعانه بسیار کمی استروژن در گردش استروژن و پروژسترون.

دکتر تام: در حال حاضر که می تواند منجر به یک وضعیت در بدن است که تغییرات تا اولویت خود را برای ذخیره چربی. و آن را نیز تغییر عملکرد کورتیزول. بنابراین از لحاظ تئوری من می دانم که ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از جزئیات در اینجا, اما بدن شما تبدیل می کند بیشتر در معرض ابتلا به ذخیره سازی وزن در اطراف وسط. من به ذکر چند چیز در اینجا. من با اشاره به نقش استروژن در بودن آن غالب و در آن مشکلات با استروژن. بنابراین در یائسگی وجود دارد خواهید بود بسیار پایین استروژن. شما از طریق تخمدان پيری به عنوان ما آن است که در آن تخمدان جلوگیری از تولید استروژن است. بنابراین سطح استروژن می شود پایین. استروژن بسیار مهمی است و هورمون, اما آن را باید در سطح مناسب. در یائسگی سطح در حال رفتن به بیش از حد کم است. بنابراین ما نیاز به یک مقدار مشخصی از استروژن به درایو سالم سوخت و ساز چربی. و نیز از آن محافظت به مغز به سیستم قلبی عروقی و به استخوان. بنابراین من حدس می زنم اگر ما فقط به بالا کمی و برای پاسخ به این سوال در اینجا است که آن را اجتناب ناپذیر است که شکل بدن خود را تغییر?

دکتر تام: در بسیاری از موارد اجتناب ناپذیر است. وجود دارد چیزهایی که شما می توانید انجام دهند که غیر قابل اجتناب کمتر است. بنابراین برای مثال او به ذکر است که تعداد بسیار کمی از مردم به عنوان او می بیند در بانوان مسن بلند کردن وزنه و دو دلیل وجود دارد که یکی احساس می کنم و شما می توانید مخالف یا موافق در اینجا است که یکی از نیاز به احساس قوی به منظور بلند کردن وزنه برای شروع با آن است. آن را مانند آن مانع شما, من از رفتن به ورزشگاه و یا من احساس می کنم کمی بیش از حد ضعیف برای انجام این کار, و بنابراین من آن را جلوگیری از. بنابراین نیاز به یک مدرج رویکرد به وزن. همچنین من نمی خواهم این کلمه در بلند کردن اجسام اما وزن.

براک: آره این برای تلفن های موبایل مانند بدنسازی و یا چیزی. اما مقاومتی چگونه در مورد آن ؟

دکتر تام: آموزش مقاومت در برابر. بنابراین من فکر می کنم این تاپیک رو به یک تعادل بین برخی از شدت برخی از آموزش وزن و یا مقاومتی. بنابراین هر چیزی قرار می دهد که عضلات تحت فشار و تشویق می کند یک تقویت واکنش به طوری که استقامت قلبی و عروقی و سکته مغزی در شدت و پس از آن مقاومت است. و پس از آن نیز ترمیمی ورزش است که اغلب نادیده گرفته شده و این که بیشتر از یوگا پیلاتیز, نفس, کار, و غیره. من فکر می کنم وجود دارد نیاز به یک تعادل از هر سه. در حال حاضر من در تلاش برای دریافت این به یک سیستم موجب آن شنوندگان خود را می تواند درک کند چرا که آن را پیچیده است.

براک: در آن است. این بسیار پیچیده است.

“ادامه مطلب “چه نوع از ورزش است که در بهترین دوران یائسگی?” در QuickAndDirtyTips.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im