فقط کمی تمرکز حواس می تواند به کاهش درد و منفی

فقط یک مقدمه کوتاه به تمرکز حواس کمک می کند تا مردم در مقابله با درد جسمی و احساسات منفی با توجه به یک مطالعه جدید.

اثر تمرکز حواس بود به طوری تلفظ آنها دریافتند که حتی زمانی که شرکت کنندگان با تجربه در حرارت بالا بر روی ساعد خود را مغز آنها در پاسخ به عنوان اگر آن را یک درجه حرارت نرمال.

“آن را به عنوان اگر مغز شد در پاسخ به گرم دمای بسیار بالا حرارت می گوید:” نویسنده مسئول Hedy Kober دانشیار روانپزشکی و روانشناسی و نویسنده مسئول از sutdy در اجتماعی شناختی و عاطفی اعصاب.

شرکت کنندگان در مطالعه گزارش درد کمتر و احساسات منفی که به کارگیری تکنیک های تمرکز حواس.

ذهن آگاهی—آگاهی و پذیرش از یک وضعیت بدون قضاوت—نشان داده شده است که مزایای در درمان بسیاری از شرایط مانند اضطراب و افسردگی است. اما Kober و همکارانش می خواستند بدانند که آیا مردم با هیچ آموزش رسمی در مراقبه و تمرکز حواس ممکن است از سود کوتاه 20 دقیقه ای معرفی به تمرکز حواس مفاهیم.

محققان در آزمایش شرکت کنندگان در دو زمینه در حالی که تحت تصویربرداری از مغز اسکن—یکی برای ارزیابی پاسخ به درد فیزیکی از حرارت بالا در ساعد و دیگری برای اندازه گیری پاسخ خود را هنگامی که با تصاویر منفی.

در هر دو زمینه محققان دریافتند تفاوت قابل توجهی در مغز سيگنالي که از آنها خواسته شرکت کنندگان به استخدام تکنیک های تمرکز حواس در مقایسه با زمانی که از آنها خواسته شرکت کنندگان برای پاسخگویی به آنها به طور معمول خواهد بود.

به طور خاص, شرکت کنندگان, گزارش درد کمتر و احساسات منفی که به کارگیری تکنیک های تمرکز حواس و در همان زمان مغز خود را نشان داد کاهش قابل توجهی در فعالیت های مرتبط با درد و احساسات منفی.

این تغییرات عصبی رخ نمی دهد در قشر که تنظیم آگاهانه یا منطقی تصمیم گیری و بنابراین نمی شد نتیجه آگاهانه اراده نویسندگان توجه داشته باشید.

“توانایی به ماندن در لحظه ای که دچار درد یا احساسات منفی نشان می دهد ممکن است وجود داشته باشد بالینی مزایای تمرکز حواس تمرین در شرایط مزمن نیز—حتی بدون مراقبه عمل” Kober می گوید.

منبع: دانشگاه ییل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im